Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی بعد از برکناری وحید فاضلی هدایت نساجی را بر عهده گرفت و امروز مراسم معارفه این سرمربی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مجید جلالی در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: قبل از هر چیز از زحمات آقای فاضلی و همکارانش تشکر کنم که متحمل زحمات زیادی شدند.از حدادیان و اسدی و هیات مدیره هم تشکر می کنم که به من اعتماد کرده و شرایط بازگشتم را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم در نساجی منشا خدمت باشم.

وی افزود: من در نساجی حضور داشتم و می دانم مردم با این تیم زندگی می کنند و اوقات و احوال آنها با نتایج این تیم می تواند خوب  یا بد باشد. به همین دلیل تمام توان و تجربه و علمی که داریم را وسط می گذاریم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند. به بازیکنانم گفتم که خودم را در نساجی غریبه نمی دانم و آن شهر را هم شهر خودم می دانم. از همه مسئولان و مردم می خواهم کنار این تیم باشند و همراه باشند.

سرمربی جدید نساجی یادآور شد: این بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و باید از نظر روحی ترمیم شوند. می خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا شرایط تغییر کند. نساجی آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.ما در برنامه ریزی یک سال و نیمه می توانیم کاری کنیم که نساجی بزرگی کند ولی لازمه این امر کمک همه است.باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلد هستیم خرج می کنیم. مطمئنا این بازیکنان توانایی دارند و به لطف خدا از اولین بازی از مشهد دست پر بر می گردیم که هفته بعد که می خواهم به قائمشهر بروم نزد مردم سربلند باشم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجید جلالی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: در بیانیه گام دوم امام خامنه ای (حفظه الله)، انقلاب اسلامی قبل از اینکه انقلابی سیاسی باشد انقلابی فرهنگی معرفی می‌شود، انقلاب اسلامی ایران، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد. عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه به گونه‌ای چشم‌گیر افزایش داد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد و این معجزه‌ای دیگر از انقلاب و نظام اسلامی فعال و پیشرو است.

وی افزود: اگر متخاصمان به انقلاب اسلامی از عبرت‌های انقلاب درس آموخته بودند دست از دشمنی با مردم ایران برمی داشتند. امداد غیبی و پشتیبانی و نصرت مستمر در عرصه‌های مختلف از اول انقلاب تا امروز به حضور مردم و ایمان برآمده از معارف دینی آنان وابسته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ملت ایران به نصرت و وعده الهی ایمان دارند و در راه آبادانی دنیا و آخرت، جوانان خود را آماده رویایی با دشمنان تربیت کرده‌اند، از ویژگی‌های مهم عملیات وعده صادق همگرایی میدان و دیپلماسی بود، که قدرت، توازن، هماهنگی، هم‌پوشانی، هم‌صدایی و هم‌گامی مردم و نظام را به نمایش گذاشت، از طرف خودم و همه مردم جزیره مقاومت خارگ صمیمانه به نمایندگی از ارتش و سپاه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام کارگر گفت: همانگونه که عملیات وعده صادق در جنگ سخت موفق آمیز بود و طرح نور توسط فراجا نیز حوزه جنگ نرم نیز همراه با موفقیت هست. صمیمانه از مجموعه محترم نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی مقتدر جناب آقای سردار رادان تشکر می‌کنیم. عقبه جنگ سخت در تهاجم فرهنگی است که به دنبال تخدیر جامعه و حیا و غیرت زدایی است.

امام جمعه خارگ در پایان یادآور شد: مردم در کنار نیروی انتظامی هستند و ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی صراحت در اجزای قانون حجاب دارد. اون کسانی که غافل هستند با تذکر روشن می‌شوند و تمکین می‌کنند اما آن سلبریتی و ورزشکار که عامدانه قانون را رعایت نمی‌کند باید توسط دستگاه قضائی و دادستانی پیگیری شود.

کد خبر 6082458

دیگر خبرها

  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»
  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است