Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی شفق چاپ ترکیه‏، ارتش ترکیه برای برگزاری رزمایش گسترده زمستانی آماده می‌شود. این رزمایش از یک الی ۱۲ فوریه (۱۳ الی ۲۴ بهمن) در استان قارص در شرق ترکیه برگزار خواهد شد و نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان نیز در آن شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری و هماهنگی در اجرای عملیات مشترک، آزمایش قابلیت‌های تسلیحات و تجهیزاتی که به تازگی در صنایع دفاعی ترکیه تولید شده و همچنین ارتقای قابلیت‌های رزمی و لجستیکی نیرو‌های مسلح در شرایط سخت زمستانی‏ از اهداف برگزاری این رزمایش است.

واحد‌های توپخانه‏‎، تانک ها‏، نیرو‌های هوابرد و عملیات ویژه در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ترکیه رزمایش ترکیه رزمایش نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر جدید نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها دو غیر نظامی فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله می‌کشند.

تصاویر جدید منتشر شده نشان دهنده یک اتفاق ناراحت کننده است که بر اساس آن، نیرو‌های اسرائیلی دو فلسطینی غیر مسلح را در شمال غزه می‌کشند. این ویدئو که توسط دوربینی از راه دور ضبط شده است نشان می‌دهد این دو مرد در حال راه رفتن در خیابان الرشید در نابلس در غرب غزه هستند. نیرو‌های اسرائیلی قبل از شلیک مرگبار به سوی این دو مرد، به آنها این احساس دروغین را القا کرده بودند که آنها در امان هستند. این تصویر همچنین نشان می‌دهد سربازان رژیم (اسرائیل) با استفاده از بولدوزر در تلاش برای دفن کردن آنها در شن هستند. جنبش مقاومت حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد این شاهد دیگری دال بر فاشیسم و جنایت کار بودن رژیم صهیونیستی در نشل کشی هایش در غزه است. حماس از سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی خواست رژیم اسرائیل و سران تروریست و جنایتکارش را به دلیل جنایت علیه کودکان و غیر نظامیان در غزه پاسخگو بدانند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری
  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • تحولات اوکراین|امکان گفتگو با روسیه در نشست صلح سوئیس
  • انصارالله: تا کنون به ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل حمله کرده‌ایم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان