Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@07:58:40 GMT

خبری مهم درباره مربی استقلالی سرخ ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۹۰۰

خبری مهم درباره مربی استقلالی سرخ ها

مربی جدید نساجی از فردا به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب بختیاری زاده که به عنوان دستیار اول مجید جلالی انتخاب شده است امروز در مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم نساجی حضور نداشت اما حضور وی در کادر فنی این تیم قطعی است.

طبق هماهنگی های صورت گرفته بختیاری زاده از فردا به تمرینات نساجی اضافه خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این وحید فاضلی هدایت تیم فوتبال نساجی را بر عهده داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید جلالی نساجی مجید جلالی مربی جدید نساجی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو دیداری دوستانه بین تیم های ملی اسپانیا و برزیل برگزار خواهد شد که شعار آن مبارزه با نژادپرستی است. حضور وینسیوس و دیگر رئالی های برزیل در برنابئو بر جذابیت بازی خواهد افزود.

لوئیس دلافوئنته، مربی اسپانیا، که تیمش سه روز پیش در دیدار برابر کلمبیا با یک گل شکست خورد، در مورد رویارویی احتمالی وینیسیوس و کوبارسی در بازی فردا گفت: «ما نگران همه بازیکنان برزیل هستیم نه فقط وینیسیوس. همه از پتانسیل بالای وینی باخبریم. مشخص نیست که کوبارسی فردا در ترکیب ثابت باشد و ما تلاش می کنیم از نقتاط قوتمان برای ضربه زدن به حریف استفاده کنیم.»

سیستم بازی اسپانیا: «این بازی ها زمان آزمون و خطاست. البته زمان زیادی تا شروع یورو 2024 نداریم ولی در بازی قبلی به شیوه دیگری بازی کردیم و من راضی بودم.»

اهمیت بازی برزیل-اسپانیا: «این دهمین رویارویی دو تیم است و به راحتی می تواند یک نیمه نهایی یا فینال جام جهانی باشد. همیشه بازی با برزیل توجهات زیادی را به خود جلب می کند.»

خاطره بد از شکست در فینال المپیک برابر برزیل: «بازی برابری بود و ما یکی دو شانس خوب را از دست دادیم و یک توپ نیز به تیر زدیم. برزیل در وقت های اضافه به ما روی یک ضد حمله که یکی از نقاط قوتشان است، گل زد و قهرمان شد.»

جایگاه جهانی وینیسیوس: «نمی دانم او را در چه رتبه ای قرار دهم ولی قطعا از بهترین های حال حاضر دنیاست.»

ظهور اندریک: «او فقط 17 سال دارد و بازیکن بسیار خوبی نشان داده اما از همین حالا او را با پله مقایسه می کنند که به نظرم درست نیست چنین فشاری به یک بچه 17 ساله وارد کنیم. نباید بیهوده به او استرس داد.»

فهرست نهایی یورو: «هنوز وقت داریم و دوست دارم در هر پست دو بازیکن برتر داشته باشیم اما لزوما قرار نیست در هر پست دو بازیکن تخصصی دعوت شوند.»

دیگر خبرها

  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • نساجی در آستانه جذب یک دروازه بان برزیلی
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!
  • هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک