Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی زنیت اعلام کرد مهاجم ایرانی اش به دلیل مشکلات ویزا نتوانست در اولین جلسه تمرین تیم در دبی شرکت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرگئی سماک سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ از دلیل غیبت سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در اولین جلسه تمرینی اش در دبی این طور گفت:

آزمون به دلیل مشکلات دو کشور ایران و امارات و سختی صدور ویزا نتوانست ما را در اولین تمرین همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

او ویزای خود را گرفته امشب یا فردا به ما ملحق می شود.

زنیت دو روز پیش از روسیه عازم دبی شد تا اردوی تدارکاتی زمستانی اش در کشور امارات برپا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون اخبار لژیونرها سردار آزمون سرگئی سماک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند

عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، با اشاره به فعالیت ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی در حوزه آزمون سراسری، گفت: حراست و فراجا بسیار به سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه کمک کردند؛ به طوریکه شب قبل از آزمون توانستند شبکه های زیرزمینی را قلع و قمع کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون سراسری یکی از امور ملی است که تمام اقشار جامعه را درگیر خود می کند. داوطلبان اولین آموزه ها و حرکت اجتماعی خود را پس از مدرسه تجربه می کنند. از سال ۱۳۴۷ تاکنون که آزمون سراسری برگزار شده است، هرگز تصور نمی کردیم که در سال ۱۸۰ آزمون کشوری را برگزار کنیم. هر کدام از این آزمون ها سختی و پیچیدگی های خودش را دارد.

پورعباس با بیان اینکه ما در اسفندماه ۱۴۰۲ یکی از سنگین ترین آزمون های کشور که آزمون استخدامی آموزگاری بود با بیش از ۶۰۰ هزار نفر را برگزار کردیم، افزود: این در حالی است که آزمون سراسری نوبت علوم تجربی حدود ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. امسال هم آزمون استخدامی دبیری هم با جمعیت بیش از یک میلیون نفر در پیش داریم.

معاون وزیر علوم به تغییرات اساسی برگزاری آزمون ها اشاره کرد و گفت: این تغییرات باعث شده است از خدمات الکترونیک استفاده کنیم و از حالت دستی به شکل الکترونیک حرکت کرده ایم. بعد دوران کرونا بود که تجربه خاصی بود. بعد از این دوران، مباحث زیادی درباره تقلب مطرح شد و از آن زمان مبارزه همه جانبه علیه تقلب های سازمان یافته شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۲ هیچ تقلب سازمان یافته ای به ثمر ننشست، تاکید کرد: در این آزمون کمتر از ۵۰ تا ۶۰ نفر تجهیزات تقلب همراه داشتند که دستگیر شدند و یک مورد تقلب نتوانست انجام شود. در واقع ما امن‌ترین آزمون ها را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ داشتیم. در سال ۱۴۰۲ کار بسیار پیچیده ای در زمان آزمون علوم تجربی اجرا شد و دفترچه های سوال هم شخصی سازی شد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده ایم، اظهار کرد: این روش ها امسال هم ادامه می یابد. دیگر عکس گرفتن از صفحه امتحان امری عادی شده؛ اما ما سال گذشته درکمتر از چند دقیقه فردی که عکس گرفته بود و قصد ارسال آن را داشت را دستگیر کردیم.

وی رسیدن به نقطه کمال امنیت، اقتدار و روایی آزمون را مهم ارزیابی کرد و خطاب به عوامل اجرایی گفت: اگر آزمون روایی نداشته باشد همان ابتدای آزمون داوطلب را دچا مشکل می کند. از عوامل اجرایی می خواهم حساسیت به خرج دهند چرا که یک خطای کوچک هم کل آزمون را زیر سوال می برد و آثار ناگواری بوجود می آید.

وی خطاب با عوامل اجرایی کنکور که غایبین آزمون را جدی بگیرید، گفت: بررسی های سنجش نشان می دهد که عده ای اجیر شده اند از سوی شبکه های تقلب که در آزمون غایب باشند. دستورالعمل های پیچیده امنیتی را باید عوامل اجرایی جدی بگیرند. پاسخنامه هر داوطلب مهم است و باید در حفظ و حراست آن کوشا باشید.

پورعباس خاطرنشان کرد: امسال همه دستگاه هایی که با مصوبه شورای امنیت کشور ملزم هستند، باید این امانت را به شکل صحیح و دقیق به سرانجام مقصود برسانند. حدود ۱۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی شناسنامه دار از این آزمون سرنوشت ساز حفاظت می کنند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: امیدوار هستیم با روش های نوین که طراحی کردیم تنوع آزمون ها از تشریحی تا تستی هوشمند را اجرا کنیم. به زودی دستگاه های پیشرفته چاپ بکار گرفته می شوند که هر دفترچه و پاسخنامه فرد شخصی سازی می شوند و کدهای امنیتی در آن دفترچه ها به کار گرفته می شود. این دستگاه ها درآزمون های آینده به کار گرفته می شوند.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: به دنبال این هستیم که نرم افزارهای مناسب را برای تصحیح هوشمند آزمون های تشریحی را به کار بگیریم. در عین حال آزمون های الکترونیک را هم پیگیری کردیم که نرم افزارهای آن تهیه شده و پشتیبانی آن کامل شده است و در انتظار سخت افزار مناسب هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وسیله های مورد نظر توسط شرکت های دانش بنیان طراحی شده اما با دو مشکل مواجه است که یکی از آنها کمبود بودجه و دیگری تامین فضا توسط دانشگاه ها است. با توجه به اجرای ۱۷۰ آزمون کشوری با تجهیز فضاهای دانشگاه ها به سخت افزار آزمون های الکترونیک درآمدسازی خواهند داشت. در واقع آزمون های الکترونیک ممکن است نقطه کوری درباره شناسایی افراد داشته باشد که برای آن هم ترفندهایی مانند شناسایی چهره و اثر انگشت درنظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896692

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت