Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@04:10:21 GMT

روایت شنیدنی یک همرزم از شهید سلیمانی‌ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۰۵۶

روایت شنیدنی یک همرزم از شهید سلیمانی‌ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- همرزم شهید سلیمانی می‌گفت: حاج قاسم کاری نبود که خودش نتواند انجام دهد و آن را به دیگران بسپارد؛ قبل از هر کاری خودش آن را بررسی کرده و بعد دستور اقدام می‌داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید نامجو از دوران جوانی با شهید سپهبد قاسم سلیمانی آشنا می‌شود و بعد از تشکیل لشکر ثارالله به عنوان فرمانده مهندسی لشکر 41 ثارالله همراه با حاج قاسم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بنیانگذار ستاد بازسازی عتبات و محمد جلال مآب، رئیس این ستاد، برای توسعه عتبات و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی انتخاب شد و حالا به عنوان جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کند.

عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) بیت الزهرای حاج قاسم + فیلممداحی جانسوز احمد واعظی در شب شهادت حضرت زهرا(س) در جوار مزار حاج قاسم + فیلمناگفته‌هایی از "ادب و احترام" ویژه حاج قاسم به مردم / ولایتمداری شهید سلیمانی ستودنی بود + فیلم

این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم فردی بود که قبل از انجام هر کاری تمام ابعاد آن موضوع را خودش مطالعه، بررسی، جمع‌بندی درک و هضم می‌کرد و بعد دستور اقدام می‌داد اظهار داشت: کاری نبود که حاج قاسم خودش نتواند آن را انجام دهد و بعد به دیگران دستور اقدام دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم حتما صفر تا صد یک کار را می‌سنجید و بعد آن را به دیگران می‌سپرد ادامه داد: این خصوصیت یکی از دلایل موفقیت حاج قاسم بود.

فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید فیلم استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری‌های صورت گرفته در این بخش است.

صادق ستاری فرد  افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فضای ورزشی دانش‌آموزی در آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

دو برابر شدن اعتبارات بهسازی و ایجاد زیر ساخت های ورزشی آذربایجان غربی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

معاون وزیر اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها