Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@16:02:54 GMT

دژاگه و حاج صفی آماده بازی با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۰۸۲

دژاگه و حاج صفی آماده بازی با استقلال

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: یکی از استراتژی‌های باشگاه تراکتور، احترام به داوران بوده است. آقای بیژن حیدری جزو داوران بسیار خوب است و هر دو تیم نیز در دیدار فردا به دنبال ارائه بازی جوانمردانه هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، اظهار کرد: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است که همیشه تیم قابل احترامی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در جدول رده‌بندی نیز همسایه تراکتور بوده و کسب امتیاز مقابل استقلال برای ما یک هدف مهم است. سعی کردیم در روزهای گذشته علاوه بر ریکاوری، بر روی نقاط ضعف‌مان کار کرده و نقاط قوت خود را ارتقا بدهیم.

وی افزود: در دیدار فردا، ارائه فوتبالی باکیفیت و باطراوات در شأن نام تراکتور و هوادارانش، هدف اول ما است و در گام دوم نیز تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. در هفته‌های گذشته نتایج نسبتاً خوبی گرفتیم، اما امیدواریم روزبه‌روز بهتر شویم تا در پایان نیم‌فصل جایگاه خوبی داشته باشیم و خودمان را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه استقلال را به خوبی آنالیز کردیم، خاطر نشان کرد: قطعاً آنها هم آنالیزی از تیم ما در اختیار دارند، اما می‌خواهیم در هر بازی استراتژی و سورپرایز فنی داشته باشیم. سعی کردیم در برنامه‌های تاکتیکی خودمان، تمرکزمان را بر روی کنترل نقاط قوت استقلال و استفاده از نقاط ضعف این تیم بگذاریم.

چمنیان با اشاره به وضعیت جدول رده‌بندی، تصریح کرد: با توجه به نتایجی که در روزهای گذشته رخ داده، مسئولیت ما سنگین‌تر از قبل است تا از جمع تیم‌های مدعی عقب نمانیم. ما تلاش می‌کنیم در دیدار مقابل استقلال نیز حداکثر امتیاز را کسب کنیم و با ارائه یک نمایش زیبا، در بالای جدول بمانیم.

وی در خصوص محروم و مصدوم، گفت: برای دیدار فردا بازیکن غایبی نداریم و بازیکنان مصدوم‌مان هم رسیده‌اند. اشکان دژاگه و احسان حاج صفی هم با اقدامات درمانی انجام شده، آماده بازی هستند.

مربی تیم تراکتور راجع به تیم داوری دیدار مقابل استقلال، اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های باشگاه تراکتور، احترام به داوران بوده است. آقای بیژن حیدری جز داوران بسیار خوب است و با توجه به اینکه هر دو تیم نیز در دیدار فردا به دنبال ارائه بازی جوانمردانه هستند، بعید می‌دانم مشکل خاصی به وجود بیاید. تمرکز ما روی کار خودمان است تا ان‌شاءالله بدون هیچ حرف‌وحدیثی سه امتیاز را به دست بیاوریم.

کد خبر 469048

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابل استقلال دیدار فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)