Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن این روزها در شرایط عجیب و غریبی به سر می برد و مشخص نیست تصمیم مدیران باشگاه برای خروج تیم از بحران چه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اینکه ذوب آهن روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، بر هیچ کس پوشیده نیست؛ سبزپوشان اصفهانی که تا همین چند سال پیش یکی از نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودند، در لیگ نوزدهم تا روز پایانی برای بقاء جنگیدند و در لیگ بیستم هم در پایان هفته یازدهم با هفت تساوی و 4 شکست، رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرایط باعث شد تا رسول کربکندی سخنگوی باشگاه پیش از دیدار برابر سایپا که با شکست ثانیه های پایانی سبزپوشان همراه شد، به صورت مستقیم به رحمان رضایی اولتیماتوم بدهد و بگوید در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصویب شده که اگر این مربی از 5 بازی آینده 11 امتیاز بگیرد، بحث تغییر او منتفی خواهد شد.


این حرف های رسول کربکندی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با سایپا با واکنش رحمان رضایی همراه شد و جنگ میان مدیران باشگاه ذوب آهن و سرمربی تیم بالا گرفت.


ذوب آهن حالا در شرایطی باید آماده مصاف هفته آینده خود برابر نفت مسجد سلیمان شود که بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر می گذارند و حتی قاسم حدادی فر در آخرین مصاحبه خود افسوس خورده که ای کاش در ابتدای فصل از فوتبال خداحافظی کرده بود.


کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن این روزها به شدت تحت فشار است و می گوید تاکنون چنین شرایطی را در دوره طولانی مدت حضورش در اصفهان تجربه نکرده است. بخشی از حرف های او در گفتگو با تسنیم درباره شرایط این روزهای تیم اینطور مطرح شده است:« باور کنید من در ذوب‌آهن هیچ وقت به این اندازه تحت فشار نبودم؛ حتی زمانی که مصدوم شدم. باور کنید اگر می‌دانستم شرایط اینطور می‌شود قبل از شروع این فصل از فوتبال خداحافظی می‌کردم.»


سبزپوشان اصفهان حال و روز خوشی ندارند و مدیران تیم این روزها ضمن سکوت، در حال تصمیم گیری برای آینده باشگاه هستند؛ تصمیماتی که احتمالا به زودی رسانه ای خواهد شد و شرایط تیم را در آینده تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک اگرچه در بازی عصر یکشنبه مقابل ذوب‌آهن رقابتی پایاپای با میزبان خود داشت و فاصله زیادی با کسب یک امتیاز نداشت، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم غافلگیر شد و یک شکست تلخ را تجربه کرد.

شاگردان مجتبی حسینی در مسابقه با ذوب‌آهن نمایش نسبتا خوبی داشتند و فرصت‌های مناسبی هم به دست آوردند که به راحتی هدر دادند. با این حال آنها تا ثانیه‌های پایانی تساوی بدون گل را کسب کرده بودند و یک امتیاز در جیب داشتند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم شکستی عجیب و غیرمنتظره را تجربه کردند.

اراکی‌ها در وقت‌های اضافی نیمه دوم دو گل دریافت کردند و این مسئله برخلاف میل مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم بود. حسینی که تیمش را به خوبی آماده نبرد با ذوب‌آهن کرده بود، در چند دقیقه منتهی به پایان همه چیز را از دست رفته دید و به همین خاطر بعد از بازی در نشست خبری از گل نکردن موقعیت‌های گل توسط بازیکنانش گلایه کرد.

حسینی که سال‌ها به عنوان کاپیتان، مربی و سرمربی در ذوب‌آهن کار کرده و ورزشگاه فولادشهر برایش بسیار خاطره‌انگیز است، علاقه‌داشت در بازی مقابل تیم سابق خود هم امتیاز بگیرد اما در نهایت با افسوس فراوان و ناراحتی فولادشهر را ترک کرد. او حالا تیمش را به اراک برگردانده تا آماده مسابقه با پرسپولیس در جام حذفی کند. نبردی که برای علاقه‌مندان به فوتبال در اراک بسیار جذاب است و می‌تواند حساسیت‌های خاص خود را نیز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز