Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بیماری کرونا در استان بوشهر با رعایت پروتکل بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی در وضعیت مطلوبی و اکنون ۹۰ درصد شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در شرایط آبی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، بیماری و ویروس کرونا در استان بوشهر مدیریت و کنترل شده است و با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی همه جانبه از سوی مردم از 10 شهرستان استان بوشهر 9 شهرستان در وضعیت آبی و تنها تنگستان در وضعیت زرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح شهید سلیمانی بر روند بهبودی بیماران کرونایی افزوده است و اکنون در تمام نقاط استان بوشهر طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری کادر بسیج جامعه پزشکی، نیروهای بسیجی، امدادگران هلال احمر و گروه‌های جهادی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حال اجرا است که نقش تاثیرگذاری در کنترل و مدیریت بیماری کرونا داشته است.

بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 20 تا 28 دی ماه، شاهد کاهش آمار مبتلایان، بیماران بدحال و بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوده‌ایم و هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر به 74 نفر رسیده و امروز هم فوتی کرونایی در استان بوشهر ثبت نشده است.

استان بوشهر با جمعیتی حدود یک‌ میلیون و 200 هزار نفر تاکنون حدود 18 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از 17 هزار 100 نفرشان با حال خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند و  متاسفانه تاکنون 847 نفر فوت کرده‌اند.

 هم‌اکنون 7 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد 2 نفر آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر / 90 درصد شهرستان‌ها آبی شد پانزدهمین روز بدون فوتی کرونایی در استان بوشهر ثبت شد آخرین وضعیت شیوع کووید 19 در استان بوشهر|80 درصد شهرهای استان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت+جدول

در شبانه‌روز گذشته 24 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ و خوشبختانه در این مدت 7 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 5 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان های استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد