Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@06:20:42 GMT

تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در وزارت دفاع

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۱۵۵

تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در وزارت دفاع

مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با شب شهادت شهیده ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها، 2 تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی با حضور مدیران و کارکنان سازمان صنایع هوایی در شرکت پنها ( شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران) تشییع و به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دراین مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران پس از اقامه نماز بر شهیدان، با تجلیل از مقام شهداء و افزایش اعتبار جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت‌های آن دلیرمردان در دوران 8 سال دفاع مقدس در حفظ و صیانت از اعتبار و شرف نظام گفتند: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امنیت منطقه را به ارمغان می‌آورد و باید در این مسیر قدم‌های استوار و عالمانه برداشت، این شهدای عالیقدر دیروز با تقدیم جان خویش راه را برای امنیت ایران اسلامی هموار کردند؛ امروز هم اندیشمندان، دانشمندان، دانش پژوهان، آفریندگان علم و تبدیل کنندگان علم به فنآوری راه را برای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران، هموار می‌کنند.

وی افزود: دیروز این شهداء جان خود را تقدیم نمودند و امروز درجه داران، افسران و فرماندهان از قدرت و امنیت بوجود آمده، پاسداری می‌کنند. این راه باید با اقتدار تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه صحبت‌های خود صنعت هوایی و شرکت پنها را یکی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران نام بردند و گفتند: نقش دانشمندان، مهندسین و نیرو‌های پرتوان فعال در این مجموعه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی بسیار تعیین کننده بوده است.

امام جمعه موقت تهران، قدرت را منحصر در قدرت نظامی ندانسته و گفتند: قدرت فقط درحوزه نظامی و دفاعی نیست بلکه باید در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، فنآوری مقتدر باشیم.

این دو جوان 18 ساله و 21 ساله از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون و تک دشمن سال 67 در منطقه زبیدات بودند که پیکر‌های مطهرشان در شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران آرام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم؛ همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896409

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است