Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین با اشاره به برکات تبعیت از مکتب فاطمی گفت: سردار قاسم سلیمانی از کوثر وجودی فاطمه زهرا(س) انسانی برجسته و پرآوازه در عالم شد همچنین امام خامنه ای از آثار وجودی سیده کبری خامنه‌ای شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین در مورد مخفی بودن مزار حضرت زهرا(س) اظهار کرد: مزار آن بانوی بزرگ اسلام چندان هم نامعلوم نیست زیرا زمانیکه امیرالمومنین(ع) در مورد محل دفن آن حضرت می‌فرمایند که در جوار قبر پیغمبر دفن شده است؛ جوار قبر یعنی همان روضه شریفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمال اینکه مزار آن بانوی بزرگوار در جایی غیر از جوار پیغمبر خاتم الانبیا باشد بسیار ضعیف است و از نظر منطقی هم با توجه به علقه‌ای که بین حضرت صدیقه کبری(س) با پدر بزرگوارشان بوده طبعا امام علی(ع) ترجیح می‌دادند که فاطمه زهرا(س) در کنار پیغمبر (ص) به خاک سپرده شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: با توجه به آنچه هم که امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه درباره نحوه دفن حضرت می‌فرمایند، اینگونه به نظر می‌آید که محل تدفین آن بانوی بزرگ در کنار مزار رسول گرامی اسلام است.

نجات سوریه جزو اعمال صالحه سردار سلیمانی بود

وی با اشاره به برکات تبعیت از مکتب فاطمی عنوان کرد: سردار قاسم سلیمانی از کوثر وجودی فاطمه زهرا(س) انسانی برجسته و پرآوازه در عالم شد همچنین امام خامنه ای از آثار وجودی سیده کبری خامنه‌ای شد.

عابدینی بیان کرد: اگر از ما بخواهند تا فهرستی از اعمال صالحه و شاخص و تاثیرگذار خود را نام ببریم چیزی برای گفتن نخواهیم داشت، اما سردار سلیمانی طوری زندگی کرد که ابوالمهدی در موردش اینگونه می‌گوید که از جمله اعمال صالحه سردار نجات سوریه و عراق و غزه بود و سایه شوم خشونت غصابانه داعشی‌ها را از سر کشورهای اسلامی کوتاه کرد.

وی بیان کرد: اقدامات موثر سردار سلیمانی زمینه اخراج امریکا را از عراق فراهم کرد و یمن مظلوم را به اقتدار رساند و لبنان را قوت و قدرت منطقه کرد و فلسطین را آبرو بخشید و کشورهای اسلامی با او قدرت گرفتند و مقاومت اسلامی به برکت وجود او پا گرفت.

حضرت فاطمه(س) الگوی زندگی ایمانی است

امام جمعه قزوین گفت: موجودیت سردار سلیمانی هم در واقع یکی از اعمال صالحه سیدعلی خامنه ای امام‌المسلمین است یعنی او بوده که توانسته انسانی را با این برکات تربیت کند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب نیز با آن عظمت و بزرگی در حقیقت یکی از اعمال صالحه امام راحل بود و امام خمینی(ره) یکی از اعمال صالحه صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است که این یعنی "انا اعطیناک الکوثر" فاطمه ما به تو خیر کثیر داده‌ایم و تا قیام قیامت این چشمه می‌جوشد و عالم از فیض وجود تو بهره‌مند است.

عابدینی تاکید کرد: فاطمه زهرا(س) الگوی زندگی ایمانی است یعنی الجار ثم الدار، یعنی ذکر، نماز، قرآن، عبادت و بندگی و کرامت انسانی، یعنی خانواده منجسمی که خروجی آن خانواده امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و زینب کبری(س) است خانواده‌ای که چنین انسان‌های ملکوتی و آسمانی دارد که روزی زمینیان شده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی فاطمه زهرا س خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟