Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:05:41 GMT

آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۱۷۰

آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم

در پی هجوم مسافران به کیش و قشم در روزهای اخیر، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که وظایف محوله در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی پروازها انجام شده و اگر اعلام کنند آماده اعمال محدودیت در این زمینه نیز هستیم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته اخبار و تصاویری درباره هجوم مسافران به جزایر جنوبی کشور به ویژه کیش و قشم منتشر می‌شود و این مسئله سبب بروز نگرانی‌های در زمینه شیوع و گسترش احتمالی کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این مسئله و اینکه آیا محدودیت‌هایی در این زمینه به سازمان ابلاغ شده است یا خیر؟ اظهار کرد: وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کروناست که تا کنون این اتفاق با دقت تمام انجام شده است.

وی افزود: یکی از این پروتکل‌ها اعمال محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی است که همچنان رعایت می‌شود و از این به بعد نیز بر روند اجرای دقیق و درست آن نظارت خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت‌های جدیدی برای پروازهای کیش و قشم یا دیگر پروازها را ابلاغ کنند، آماده اجرای آن هستید؟ تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری مسلما تابع قوانین و مقرارت بوده و در زمینه پروتکل‌های بهداشتی نیز اگر  هر محدودیت جدیدی به ما اعلام کنند آن را اعمال خواهیم کرد.

حال این سوال مطرح می‌شود که با توجه به ابراز نگرانی‌هایی در زمینه شیوع ویروس کرونا و گسترش احتمالی آن در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها، چرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت‌هایی برای انجام اینگونه پروازها وضع نمی‌کند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس محدودیت های کرونایی پروازهای داخلی كيش قشم سازمان هواپیمایی کشوری کیش و قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان محدودیت و تردد ناشی از بروز سیل در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی معابر شهری کاشان، اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان کاشان بلافاصله فعال اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های خدماتی و امدادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی برخی از معابر شهر کاشان تردد در آن محورها با برخی مشکلات روبه‌رو شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد در اکثر مناطق شهرستان کاشان بدون هیچ مشکلی صورت می‌پذیرد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در برخی نقاط شهری تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو است، ابراز داشت: محورهای جاده سلامت، محورهای منتهی به میدان حسن‌آباد و رسالت به کمربندی تا اطلاع ثانوی مسدود دست.

وی در بیان دیگر جزئیات محدودیت تردد معابر در شهر کاشان، گفت: محورهای بلوار الهیه محدوده میدان عسگریه به سمت بلوار امام رضا(ع) و بلوار باقرالعلوم از سمت باغ فین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به محدودیت‌های تردد ناشی از وقوع سیلاب در کاشان محورهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند و از سوی دیگر نیز تمامی تلاش دستگاه‌های خدماتی برای آزادسازی محورهای مذکور به کار گرفته است.

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

وی با بیان اینکه پاکسازی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پاکسازی روستاهای درگیر سیلاب شهرستان کاشان نظیر قهرود، جوینان، دره، یزدآباد و غیره نیز انجام شده و خدمت‌رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست