Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه طی ۴ دهه گذشته بیشترین تحریم ها علیه ایران در حوزه تسلیحات بوده است، تصریح کرد: اتکای به درون، در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده و قدرت هوشمند موشکی و پهپادی امروز ایران، ثمره تحریم‌های سنگین امریکایی‌هاست.

به گزارش پایگاه پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی در پاسخ به این سوال که تحلیل شما از رزمایش پیامبر اعظم (ص) و نمایش توان دفاعی و موشکی کشور چیست اظهار داشت: تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می‌تواند «تیغ در کف زنگی مست» باشد به چه میزان توان دفاعی، حیاتی و ناموسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان‌ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی، فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

جلالی با بیان اینکه موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی ۴ دهه گذشته بیشترین تحریم‌ها و سخت گیری ها نسبت به آن صورت گرفته است تصریح کرد: اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون، در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است. قدرت هوشمند موشکی و پهپادی  امروز ایران، ثمره تحریم‌های سنگین آمریکایی‌هاست.

به گفته رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، آنچه مهم است آن است که این توانمندی‌ها جزو مسائل ناموسی انقلاب و ایران اسلامی محسوب می‌شوند. ما برای دفاع از مردمانمان در برابر یاغی‌هایی همچون ترامپ قطعا منتظر چراغ سبز پایتخت‌های اروپایی نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز هم حتی کسی به ذهنش خطور نمی‌کند که این قدرت ملی را روی میز مذاکره با دشمن قرار دهد./ ایرنا 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در نشست تبینی پیرامون مسائل منطقه و عملیات غرورآفرین وعده صادق که در این واحد دانشگاهی برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ امنیت هر جامعه در گروه اقتدار نیرو‌های نظامی است و عملیات هوشمندانه و مقتدرانه وعده صادق که در قبال حمله به بخشی از کنسولگری ایران در دمشق بود پاسخ عبرت‌آموز و سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: هرچند عملیات وعده صادق صرفاً جنبه تنبیهی داشت و ایران عامدانه از هدف قرار دادن مراکز عمومی و غیرنظامی پرهیز کرد؛ اما درس بزرگی به رژیم منحوس و کودک کش داد و اقدامی برای حفظ امنیت دیپلماتیک به حساب می‌آید.

عملیات وعده صادق قدرت موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیضا نیز گفت: عملیات وعده صادق قدرت موشکی و پهپادی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ البته این اولین بار نبود و قبلاً نیز در عملیات‌های مختلف این رژیم کودک کش که عامل بی‌ثباتی در منطقه نیز است، تنبیه شده بود.

علی‌اکبر تقیان با اشاره به عملیات وعده صادق اضافه کرد: این عملیات بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در سطح جهان بود که قدرت ایران را بار دیگر به رخ دشمنان کشید و اقدام راهبردی و پیامی برای بدخواهان ایران در منطقه و جهان داشته است. شلیک موشک از اقصی نقاط مختلف ایران به سمت اسرائیل و عبور از سامانه‌های به اصطلاح نفوذناپذیر گنبد آهنین، تحقیر رژیم منحوس صهیونیستی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند