Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: قبل از هر چیز از زحمات فاضلی و همکارانش تشکر کنم که متحمل زحمات زیادی شدند. همچنین از حدادیان و اسدی و اعضای هیئت مدیره هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده و شرایط بازگشتم را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم در نساجی منشا خدمت باشم.

او افزود: من در تیم نساجی حضور داشتم و می‌دانم مردم با این تیم زندگی می‌کنند و اوقات و احوال آن‌ها با نتایج این تیم می‌تواند خوب  یا بد باشد؛ بنابراین تمام توان و تجربه و علمی که داریم را وسط می‌گذاریم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند. به بازیکنانم گفتم که خودم را در نساجی غریبه نمی‌دانم و  مازندران را هم شهر خودم می‌دانم. از همه مسئولان و مردم می‌خواهم کنار این تیم  باشند.

سرمربی جدید نساجی خاطر نشان کرد: تیم نساجی نیاز به کمک همه افراد دارد، چون این بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و باید از نظر ذهنی و روحی ترمیم شوند. من می‌خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا هر چه زودتر شرایط تغییر کند و تیم نساجی به روز‌های خوب خود برسد. تیم نساجی نیاز به برنامه ریزی دارد و این تیم  آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد. ما در برنامه ریزی یک سال و نیمه می‌توانیم کاری کنیم که نساجی در آینده بزرگی کند، اما لازمه این موضوع کمک همه است. باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلد هستیم را  خرج می‌کنیم. به طور حتم این بازیکنان توانایی دارند و به لطف خدا از اولین بازی در مشهد دست پر بر می‌گردیم که هفته بعد که می‌خواهم به قائمشهر بروم برابر مردم سربلند باشم.

بیشتر بخوانید

جلالی جایگزین فاضلی در نساجی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی جدید نساجی تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی بدون شک یکی از پدیده‌های بزرگ فصل فوتبال جهان است. 

این نوجوان 17 ساله اولین بازی خود را برای تیم ژاوی در ژانویه و در بازی جام حذفی مقابل یونیونیستاس انجام داد و سپس به شروع کننده بلامنازع بارسا تبدیل شد. او در حال حاضر بخشی از یازده‌تای طلایی تیمش است. 

پائو امشب اولین ال‌کلاسیکوی بزرگ خود را تجربه خواهد کرد. اگرچه این اولین بازی او در برنابئو نیست: او با تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه مقابل برزیل در پایان ماه مارس، 9 دقیقه در برنابئو به میدان رفت. اولین بازی کوبارسی برابر رئال نیز در سال 2016، زمانی که تنها 9 سال داشت، با پیراهن خیرونا بود.

کوبارسی در بازی رفت لالیگا که در ماه اکتبر برگزار شد، نتوانست در فهرست بارسا قرار بگیرد، بنابراین امشب اولین بازی او مقابل رئال مادرید با تیم اصلی خواهد بود. 

عملکرد استثنایی کوبارسی، او را به‌عنوان بازیکن ثابت بارسا قرار داده و ژاوی به او اعتماد دارد تا خط حمله ترسناک رئال مادرید متشکل از بلینگام، وینیسیوس و رودریگو را کنترل کند. ژاوی روی خونسردی، بازی‌خوانی درست و جاگیری‌های دقیق کوبارسی حساب کرده است.
پائو کوبارسی، که بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید با او است، از کودکی در لاماسیا بوده و اخیرا در یک مصاحبه گفت همیشه آرزوی حضور در ال‌کلاسیکو با پیراهن بارسا را داشته است. رویایی که امشب تعبیر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید