Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@03:06:44 GMT

دومین یارانه معیشتی اقشار کم درآمد واریز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۲۸۶

دومین یارانه معیشتی اقشار کم درآمد واریز شد

دور جدید یارانه معیشتی مقابله با کرونا به حساب مشمولان واریز شد. بر این اساس به افراد تحت پوشش کمیته امداد ۱۲۰ هزار تومان پرداخت شد.

به گزارش مشرق، بر اساس، مصوبات مجلس شورای اسلامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا "دومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد" بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده ساعت ۲۴ روز شنبه  به حساب ذینفعان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور واریز و قابل برداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است، بر اساس مصوبات فوق الذکر مقرر گردیده است:

١- به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه ١۲۰ هزار تومان پرداخت شود.

٢- به سایر افراد با دارا بودن مشخصات زیر ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی کنند، افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، افرادی که اعضای خانوارشان طبق شاخص های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی یارانه نقدی یارانه ستاد ملی مبارزه با کرونا کمیته امداد امام خمینی سازمان برنامه و بودجه کشور کمیته امداد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیرخشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

میرزا زاده خاطر نشان کرد: از تیر ماه ۱۴۰۱ تا کنون که طرح دارویار عملیاتی شده، پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته ایم و قصد ما هم این است که از طریق پرداخت مابه التفاوت اجرای این طرح را مستمر نمائیم.

کد خبر 6083935 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳