Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بررسی آمار و وضعیت شیوع کووید۱۹ در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری نشان‌دهنده ثبات نسبی و در برخی روزها رشد آمار بستری‌ها در مراکز درمانی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد،  بررسی آمار و وضعیت شیوع کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته ( 22 دی‌ماه تا 28 دی‌ماه)، نشان‌دهنده ثبات نسبی آمار مبتلایان به ویروس نوپدید کرونا همراه با کمی شیب تصاعدی در آمار کل بستری‌های مشکوک و قطعی به این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته دوم دی‌ماه کل آمار بستری مبتلایان مشکوک و قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری 208 نفر بود که این عدد در هفته سوم به 220 نفر رسید و اکنون در هفته چهارم (22 دی‌ماه تا 28 دی‌ماه)، این عدد به 235 نفر رسیده است و این نکته گویای رشد آمار بستری‌ها در مراکز درمانی استان است.

تازه‌ترین ‌رنگ‌بندی کرونا در استان‌های ایران| وضعیت ‌ناپایدار کرونایی در تمام کشور/ کووید19 در شمال نگران‌کننده ‌شد+ جدولتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری/ ثبات نسبی آمار مبتلایان کرونایی؛ عادی‌انگاری نکنیم + جدولتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در گیلان| 8 شهر در وضعیت نارنجی / مسافران جز به اضطرار به گیلان سفر نکنند + جدولتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان ایلام|کاهش87 درصدی بستری‌های ناشی از کرونا+ جدول

البته دو نکته حائز اهمیت است، اول آنکه تعداد بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتا بد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، چند هفته‌ است که تغییر چندانی نداشته و به ثبات رسیده است و مسئله دوم آن که در این هفته، استان چهارمحال و بختیاری 4 روز را بدون فوتی ناشی از ویروس کووید19 گذرانده است.

در هفته گذشته به جز شهرستان کوهرنگ که در وضعیت آبی قرار داشت، سایر شهرستان‌ها وضعیت زرد را داشتند و اکنون 4 شهرستان کوهرنگ، بن، سامان و خانمیرزا دارای وضعیت آبی و 6 شهرستان دیگر دارای وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ترین وضعیت شیوع بستری ها دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- تقویم کوچ عشایر استان چهارمحال و بختیاری از ۲۵ اردیبهشت
- بررسی مشکلات آب آشامیدنی شهرستان لردگان
- شورای آموزش و پرورش شهرستان فلارد
- نصب تمثال ۳۲ شهید دستناء در ورودی شهر
- جلسه هماهنگی کانون‌های خادمیان رضوی در فرخشهر
- اهدای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان لردگان
- قطعی گاز روستای ایرانچه
- تصاویری از طبیعت بهاری روستای کاکلک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • کاهش حوادث رانندگی با بهسازی گردنه مروارید
  • وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری
  • مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
  • کاهش ۲۱ درصدی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری تا اواسط هفته در چهارمحال و بختیاری