Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرا‌های تئاتر دهمین دوره «تئاتر صاحبدلان» که به دلیل محدودیت‌های کرونایی در تهران و اغلب استان‌ها متوقف شده بود اجرا‌های خود را با نمایش «آسمانی دیگر» در محوطه تئاتر شهر از سر می‌گیرد.

در خلاصه نمایش «آسمانی دیگر» که با بازی امیرحسین مهماندوست اجرا می‌شود آمده است: آسمان ایران تغییر کرده و گویا مردمانش از بزرگان و ستارگان دفاع مقدس فاصله گرفتند و مردی دستفروش سعی دارد تا خاطرات را روایت کند و شاید حالمان خوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آسمانی دیگر» به کارگردانی شهاب راحله روز‌های ۲۹و ۳۰ دی و ۱ بهمن در محوطه تئاتر شهر ساعت ۱۶:۳۰ اجرا می‌شود.

کانون تئاتر دینی اداره کل هنر‌های نمایشی در ادامه برگزاری «تئاتر صاحبدلان» در ادوار گذشته، ماه صفر امسال نیز دوره دهم این رویداد تئاتر دینی را در تهران و استان کشور در بخش صحنه ای، محیطی و خیابانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد. اما با افزایش فراگیری کرونا در کشور اجرای نمایش‌های تئاتر صاحبدلان نیز متوقف شد و این روز‌ها با بهبود شرایط آثار باقی مانده از اجرا در تهران و دیگر استان‌ها اواخر دی و اوایل بهمن اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر شهر کربلای معلی تئاتر صاحبدلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی