Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:02:19 GMT

افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۴۱۱

افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا شرکتی معاون شبکه مخابرات منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر سرقت تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در اکثر محله‌های مشهد توسط سارقین انجام می‌شود گفت: در همین راستا برای جلوگیری از کاهش سرقت‌ها جلسات متعددی با نیروی انتظامی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مخابرات به عنوان یک دستگاه خدمات رسان وظیفه ارائه خدمات ارتباطی را دارد و ما از دستگاه‌های مربوطه که مخصوصاً نیروی انتظامی خواستار این هستیم که برای جلوگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

معاون شبکه مخابرات منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود مشترکان بعد از تماس با سامانه ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن در لیست انتظار برای نصب مجدد کابل‌های سرقت شده قرار می‌گیرند.

شرکتی با توجه به اینکه در حال حاضر در ارائه خدمات تلفن ثابت در حوزه زیرساخت‌ها نمی‌توان تغییرات جدی ایجاد کرد بیان کرد: مردم باید نسبت به سرقت تجهیزات مخابراتی حساسیت بیشتری داشته باشند و اگر مشاهده کردند افرادی در حال تغییرات در زیرساخت‌ها از جمله کابل‌های مخابراتی هستند، به سرعت موضوع را با پلیس یا روابط عمومی مخابرات سامانه ۲۰۲۱ در میان بگذارند.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات سرقت اموال کابل برق دستگیری سارقان سرقت تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا متالهی‌اردکانی در دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

شهردار اردکان افزود: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده است.

وی بیان کرد: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

کد خبر 6084164

دیگر خبرها

  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد