Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تصویب‌نامه‌ جدید شورای‌عالی اداری از سوی رئیس‌جمهور و رئیس این شورا ابلاغ شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی اداری تصویب‌نامه اضافه‌شدن یک تبصره به بند اول ماده (2) تصویب‌نامه شماره 579095 این شورا را ابلاغ کردند. به موجب این تصویب‌نامه که در یک‌صدوهشتادوششمین جلسه شورای‌عالی اداری بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد بند (11) ماده (115) قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب شده است، شرط دارا بودن «گواهینامه شایستگی عمومی احراز سمت‌های مدیریتی» برای انتصاب در سطوح مدیریت حرفه‌ای پایه و عملیاتی (که به عنوان سطوح سرپرستی تعریف می‌شوند)، از تاریخ این مصوبه به مدت 3 سال الزامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این تصویب‌نامه تأکید شده است؛ در شرایط مساوی اولویت انتصاب در سطوح مورد اشاره با دارندگان گواهینامه مذکور خواهد بود.

در اجرای بند 16 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر دانش‌بنیان‌کردن نظام اداری از طریق به‌کارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات، دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

شورای‌عالی اداری در یک‌صدوهشتادوششمین جلسه خود بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای بند 16 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر دانش‌بنیان‌کردن نظام اداری از طریق به‌کارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات؛ بند 2-1 سیاست‌های کلی علم و فناوری مبنی بر مدیریت دانش و پژوهش و انسجام‌بخشی در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در حوزه علم و فناوری، و همچنین به استناد بندهای 8 و 11 ماده 115 قانون مدیریت خدمات کشوری و در راستای عملیاتی‌کردن محور پنجم دوره دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری، «دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌هایی اجرایی» را 6 ماده و 2 تبصره تصویب و رئیس‌جمهوری و رئیس این شورا برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.

شورای‌عالی اداری در یک‌صدوهشتادوششمین جلسه خود بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات دولت، در اجرا و تکمیل مواد 2، 3 و 4 تصویب‌نامه شماره 7740/93/206 مورخ 1393/6/10 شورای‌عالی اداری و به منظور تسریع در انجام «اصلاحات فرآیندی در نظام اداری» مواردی را تصویب کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کابینه دولت یازدهم کابینه دولت یازدهم شورای عالی اداری مدیریت دانش نظام اداری تصویب نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در دولت/ افزایش ۳۵ درصدی؛ ۱۱ درصد کمتر از مصوبه شورای عالی بیمه!
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • مفاد نامه رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خطاب به وزیر کار
  • عراق به دنبال افزایش همکاری با ایران و استفاده از تجربه آن در مدیریت آب
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی بر خلاف پیشنهاد شورای عالی بیمه
  • اصلاح تصویب‌نامه موضوع واگذاری سهام عدالت جدید ابلاغ شد
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی با کاهش ۱۱ درصدی پیشنهاد شورای عالی بیمه