Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مصر برای ماه رمضان آینده ۳۳ سریال در حال ساخت دارد، سوریه نیز اعلام کرده است که ۱۵ سریال می‌سازد. سازندگان سوری تلاش می‌کنند تا تولیداتشان را برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های عرب زبان آماده کنند.

هم اکنون تعداد سریال‌های در حال ساخت سوریه که با مشهورترین بازیگران عرب زبان همکاری دارند به ۱۵ عدد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سریال‌ها قرار است از چندین شبکه عرب زبان به روی آنتن بروند و به همین دلیل از ستاره‌های شناخته شده در آن‌ها استفاده شده تا مخاطبان را بیشتر به سمت تماشای این سریال‌های مناسبتی سوق دهد.  

ساخت ده‌ها سریال در کشور‌های عربی در حالی ادامه دارد که شیوع بیماری کرونا در برخی از این کشور‌ها افزایش پیدا کرده و تا کنون چندین هنرمند عرب زبان را به کام مرگ کشانده است. در ماه‌های اول شیوع کرونا در جهان سازندگان این سریال‌ها نیز مانند دیگر کشور‌ها ناچار به توقف ساخت پروژه‌های خود شدند، اما با تداوم شیوع بیماری، ساخت سریال‌ها به ویژه سریال‌های مناسبتی ماه رمضان از سر گرفته شد.

از مهم‌ترین سریال‌های در حال ساخت عربی برای ماه رمضان سریال «الکندوش» است که دو بازیگر شناخته شده عرب زبان یعنی ایمن زیدان و سلاف فواخرجی در آن بازی دارند. این سریال را سمیر حسین می‌سازد.

ایمن زیدان بازیگر نقش اصلی سریال سوری «مدیرکل» است که چند سال قبل از تلویزیون ایران پخش و بعد‌ها بازپخش هم شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال سریال ماه رمضان مصر سوریه ماه رمضان کرونا شیوع ویروس کرونا پارسی خبر سریال ها عرب زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید

سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق