Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «احمد عبدالساده» تحلیلگر عراقی در سخنانی از نقش حشد شعبی در تأمین امنیت عراق و مقابله با بیگانگان تمجید کرد. وی در این خصوص گفت: حشد شعبی قدرت های بیگانه را به وحشت انداخته و آنها را نگران ساخته است.

این کارشناس عراقی در ادامه یادآور شد: سید حسن نصرالله زمانی که گفت مقاومت موجب شده است تا لبنان بیش از پیش قوی باشد و در جهان مورد توجه قرار گیرد، کاملاً حق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز مقاومت در عراق موجب قوی تر شدن کشورمان شده است.

عبدالساده همچنین تصریح کرد: گروه مقاومتی حشد شعبی در عراق موجب شده است تا این کشور همچون لبنان بیش از پیش قوی باشد. با وجود حشد شعبی در صحنه عراق، قدرت های بیگانه می‌دانند که عراق دیگر لقمه آسانی برایشان نیست.

این تحلیلگر عراقی پیشتر نیز با انتشار یک پست توئیتری ضمن انتقاد شدید از اقدام آمریکا در تحریم فرماندهان حشد شعبی، گفته بود: تحریم فرماندهان حشد شعبی موجب تضعیف این گروه مقاومتی نمی شود.

کد خبر 5124091 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده امریکا حشد شعبی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین ایران سوریه کنگره آمریکا استیضاح ترامپ روسیه افغانستان عربستان سعودی حشد شعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه در فوتبال ایران ایده و خلاقیتی در بحث مدیریت دیده نمی‌شود گفت: در این فوتبال فقط نفرات جابجا شده و از سمتی به سمت دیگر می‌روند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان از مشکلات فوتبال ایران و روندی که در پیش گرفته سخن گفت و افزود: متاسفانه در شرایطی که همه دنیا و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه‌گذاری کلانی در فوتبال انجام داده و به دنبال رشد و ارتقای خود هستند تعریف درستی از مدیریت نداشته و فقط روزها را سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید گفت درسالی که گذشت هیچ اتفاق خوبی برای فوتبال ما رقم نخورد، موضوعی نیست که بعد از ۳۶۵ روز بخواهیم بنشینیم و در مورد آن صحبت کنیم. فوتبال ما به سرنوشتی مبتلا شده که فقط شاهد سپری شدن ایام هستیم و بهره‌ای هم از آن نمی‌بریم. به نتایج باشگاهی و تیم ملی نگاه کنید، چه اتفاقی افتاد که بخواهیم امروز از آن به عنوان یک روند مثبت یاد کنیم؟

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مدیران فوتبالی ما از تلاش و برنامه‌ریزی سخن می‌گویند اما وقتی این مسیر منتهی به نتیجه نمی‌شود، یعنی کاری صورت نگرفته است. همه تلاش‌ها برای رسیدن به هدف است اما وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد یعنی در بخشی از مسیر دچار اشتباه شده‌ایم و اگر اتفاقات فوتبالی سالی که گذشت را ببینید به آن پی خواهید برد.

درخشان افزود: تیم ملی آئینه هر فدراسیون و کشوری است، اما با همه حمایت‌هایی که صورت گرفت بازهم در همان مرحله همیشگی و طبق سنوات گذشته از دور بازی‌های جام‌ملت‌های آسیا کنار رفتیم و حذف شدیم. اگر این اتفاق در فینال رخ می‌داد بازهم این فرصت بود که از شرایط تعریف کنیم اما هر چه به عقب باز می‌گردیم نکته قابل تعریفی پیدا نمی‌کنیم.

وی در مورد شرایط و کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران هم تاکید کرد: در لیگ چه اتفاقی افتاد؟ همه چیز مثل گذشته است و تفاوتی نسبت به ادوار گذشته دیده نمی‌شود. در سیستم بازی‌ها و نحوه تیم‌داری هم کارخاصی انجام نشده و فقط یک روند تکراری را شاهد هستیم. موضوع جدیدی در لیگ ندیدیم که قابل ذکر باشد. این واقعیت تلخی است اما در فوتبال ما مدیریت تعریف نشده و یک واژه بیگانه برای ما قلمداد می‌شود.

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی خاطر نشان کرد: نباید انتظار معجزه داشت چراکه در فوتبال ما مهره‌ها تغییر کرده و از سمتی به سمت دیگر می‌روند. ایده، تفکر یا خلاقیتی نیست که بخواهیم انتظار تحول و دگرگونی داشته باشیم. کشورهای حاشیه خلیج فارس چنان فاصله‌ای با فوتبال ما ایجاد کرده‌اند که اگر غیرقابل باور است اما این اتفاق رخ داده و شاهد سرمایه‌گذاری کلان آنها در بعد زیرساخت‌های ورزشی و سایر موارد هستیم اما در فوتبال ما چه قدم مثبت و رو به جلویی برداشته شد؟

درخشان در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در سالی که گذشت تاکید کرد: این تیم هم بخشی از همین فوتبال است،‌ یک روند مشابه با مدیرانی که در رفت‌ و آمدند. نه سرمایه‌گذاری، نه برنامه‌ریزی و نه اتفاق خوبی که هواداران را به آینده دلگرم کند. نه تنها در پرسپولیس بلکه در کلیت فوتبال ما هزینه‌هایی می‌شود که هیچ سود و منفعتی ندارد و نمی‌توانیم بهره‌ای از آن ببریم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در فوتسال یا فوتبال ساحلی عملکرد بهتری داریم، گفت: چارچوب آنها با فوتبال تفاوت‌هایی دارد که شاید بخشی از این نتایج به آن باز می‌گردد از سویی دیگر فوتبال ما تکنیک و حرکات فردی را در ریشه و ذات خود می‌بیند که به دلیل سبک و نوع بازی در فوتبال ساحلی و فوتسال، کمک شایانی به آنها می‌کند اما در همین شرایط بازهم در برابر تیم‌های مدعی مانند برزیل، اسپانیا و تیم‌های مطرح دیگر به مشکل می‌خوریم و اینگونه نیست که نتایج قابل قبولی را به دست بیاوریم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • پاسداشت زبان فارسی در مقابل هجوم زبان‌های بیگانه لازم است
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت