Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها _ آئین استقبال ، شب وداع و تشییع و خاکسپاری پیکردو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر پرند با حضور باشکوه مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان رباط کریم و پرند و استان تهران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند ، آئین استقبال از پیکر دو شهید گمنام  هشت سال دفاع مقدس عصر دیروز با حضور مردم  شهید پرور و خانواده های معظم و معززشهدا، امام جمعه، فرمانده سپاه حیدر کرار (ع)، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول دفتر نماینده مجلس، مدیرعامل و مدیران شرکت عمران و سایر مسئولان شهر پرند و شهرستان رباط کریم و استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشریفات ویژه به صورت کاروان خودرویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیکرهای مهطر این دو شهید گمنام، ابتدا در میدان بصیرت شهر پرند مورد استقبال  مردم شهید پرور و مسئولان قرار گرفت و سپس به مسجد جامع امام علی (ع)  برای مراسم شب وداع منتقل گردید.

مراسم وداع با پیکر مطهرشهدای گمنام با حضور نماینده مجلس، امام جمعه، مدیریت شهری شهرداری و عمران، فرماندهی سپاه و سپاهیان، بسیجیان، روحانیون، خانواده معظم  و معززشهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم مومن و متدین و شهید پرور شهر پرند و شهرستان رباط کریم و استان تهران در مسجد جامع امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در این مراسم پس از سخنرانی و عزاداری و مرثیه خوانی در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای گمنام ، مردم و مسئولان با پیکر مطهردو شهید گمنام  وداع کردند.

شهر پرند به برکت ورود شهدای گمنام عطرآگین می‌شودرونمایی از یادبود شهید ‌سلیمانی در گلزار شهدای گمنام پرند + فیلمامام جمعه پرند: خنثی‌سازی تحریم‌ها سبب ناکامی دشمن در فشار حداکثری علیه ملت ایران می‌شود

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام ،  امروز 28 دی ماه ساعت 8 صبح همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، پس از قرائت زیارت عاشورا از مسجد جامع امام علی(ع) با حرکت کاروان خودرویی به سمت شهرک آفتاب با حضور با شکوه تمام مسئولان شهرستان رباط کریم و پرند و استان تهران و مردم شهید پرور شهر پرند برگزار شد.

در این مراسم پس از تشییع گسترده خودرویی و مردمی در بوستان شهرک آفتاب مسکن مهر فاز 5 پرند بعد از اقامه نماز توسط امام جمعه شهر بر پیکر شهدای گمنام و مرثیه خوانی و ذکر مصیبت در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) و سخنرانی امام جمعه ، پیکر مطهر دو شهید گمنام 22 و 23 ساله از شلمچه به دست خانواده های معزز شهدا و توسط پدر و مادر یکی از شهیدان در گلزار و مقبره شهدای گمنام بوستان آفتاب خاکسپاری شدند و با لالایی یکی از مادران شهدا در خاک پر مهر مهرنشینان پرند آرام گرفتند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان رباط کریم استان تهران شهدای گمنام شهید گمنام امام جمعه برگزار شد شهید پرور شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است