Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با طرح این سؤال که چهارمحال و بختیاری استان مستقل است یا خیر؟، گفت: اگر استان مستقل هستیم باید همچون استان‌های دیگر در منابع استانی از جمله آب اختیار و مدیریت داشته باشیم اما متأسفانه در این استان این استقلال وجود ندارد.

امام جمعه کوهرنگ افزود: بیشترین آمار بیکاری در شهرستان کوهرنگ است چراکه برای صنایع کوچک از جمله دامداری، کشاورزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حتی یک قطره آب هم اختصاص داده نشده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه مسؤولان استانی چند دوره است که خلع سلاح شده‌اند و اختیار تصمیم‌گیری در مسائل و منابع استانی را ندارد، تصریح کرد: نتیجه این عدم اختیار این می‌شود که مجوزات متفاوت برای راه‌اندازی دامداری داده می‌شود اما به دلیل تخصص نیافتن آب یک پروژه عظیمی که حداقل برای ۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند راکد می‌ماند.

ضعف مدیریت آب منطقه‌ای در چهارمحال و بختیاری محسوس است

حسین‌پور با بیان اینکه مسؤولان استانی در حوزه آب از جمله آب منطقه‌ای خوب عمل نکردند که اگر حرکتی انجام دادند، مطرح کنند، ادامه داد: خطاب به این مسؤولان  باید گفت: شما چه مسؤولی هستید که در مورد آب هیچ سیاست‌گذاری ندارید و طی چهار سال گذشته نتوانستید یک لیتر آب به پروژه‌ای تخصیص دهید؟

وی به نتایج عدم استقلال مدیران آبی استان اشاره کرد و افزود: نتایج این رفتارها مهاجرت غیر رسمی مردم است زیرا که اشتغال آنان که وابسته به آب است دچار مشکل شده است و این مشکلات همه به این باز می‌گردد که مسؤولان استان هیچ استقلالی در حوزه آب ندارند.

مدیران آبی هیچ قدرت، استقلال و شجاعتی ندارند

وی با اشاره به اینکه ما به وضع موجود اعتراض داریم زیرا که همه چشمه‌ها از جمله سد بیرگان خشک شده است، اظهار کرد: مدیران آبی استان با لابی‌گری انتخاب می‌شوند و از انتخاب از آن‌ها قول گرفته می‌شود که اختیاری در حوزه آبی این استان نداشته باشند همانگونه که تاکنون مشاهده کرده‌ایم هیچ مدیری قدرت، استقلال و شجاعتی از خود نداشته که اگر داشتند هنری از خود نشان می‌دادند.

اگر نمی‌توانید کار کنید استعفا دهید

حسین‌پور با بیان اینکه اگر مدیران استانی نمی‌تواند کاری در حوزه آبی انجام دهند استعفا دهند و شرافت انسانی را زیر پا نگذارند، گفت: استاندار استان باید تلاش کند تا تصمیم‌گیری در حوزه آب استان بر عهده خود استان باشد.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری آب مدیران بی کیفیت حوزه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها