Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:25:05 GMT

ذخایر آبزیان در رودخانه بهمنشیر حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۹۵۶

ذخایر آبزیان در رودخانه بهمنشیر حفظ شود

سید مجتبی محفوظی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صید ترال باعث از بین رفتن ذخایر آبزیان می‌شود و صدمات زیادی را به محیط زیست منطقه وارد می‌کند.
وی گفت: مسوولان شیلات همچنین برای حفظ ذخایر آبزیان، از فعالیت قایق‌ها و لنج‌های صیادی در این منطقه جلوگیری کنند.
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه این صیدگاه در اروندرود بین سه کشور ایران، عراق و کویت مشترک است ادامه داد:اگر قرار باشد صیادان اروندکناری از صید محروم شوند ولی صیادان عراقی و کویتی به راحتی با ورود به این صیدگاه مشترک اقدام به صید ماهی کنند به صیادان اروندکناری ظلم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کار صیادی همانند کار روزمزدی است و صیادان برای امرار معاش خود کاری غیر از صید و صیادی ندارند و تعطیلی آن معیشت آنها را به خطر خواهد انداخت.

بیشتر اهالی نوار ساحلی شمال غرب خلیج فارس ، در خلیج فارس و رودخانه‌های اروند و بهمنشیر به صید و صیادی مشغول هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ماهی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ماهی خوزستان مجلس شورای اسلامی ماهی خوزستان آبادان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن صید ماهی مرکب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بیژن ساسانی پور گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی در ادامه از صیادان و تشکل‌های صیادی استان خواست در راستای اجرای هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

ساسانی پور افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم