Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:59:23 GMT

ایران ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کرونا از کواکس خرید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۹۸۰

ایران ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کرونا از کواکس خرید

به گزارش تابناک به نقل از مهر نوشت: علیرضا رییسی گفت که این میزان واکسن یعنی ۱۶.۸ میلیون دوز برای ۸.۴ میلیون نفر کمک می‌کند تا قبل از تولید میزان مورد نیاز واکسن داخلی پاسخگوی شبکه درمان باشیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از احتمال ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار دوز واکسن از روسیه و چین خبر داد و افزود: اگر این واکسن‌ها را دریافت کنیم امکان آن ایجاد می‌شود تا پیش از پایان سال ۹۹ واکسیناسیون را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی علیرضا رییسی واکسن کرونا خرید واکسن واکسن کواکس آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان

فرزام بیدارپور به شیوع بالاتر موارد حیوان گزیدگی در فصول تابستان و پاییز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: احتمالا این افزایش به دلیل فعالیت مردم در بیرون از منزل و همچنین حضور حیوانات در چراگاه‌ها در فصول گرم سال باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳ هزار و ۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی خبر داد و افزود: در این بین، تعداد موارد سگ گزیدگی بالاتر بوده و در تمامی موارد واکسن و در صورت نیاز سرم ضد هاری دریافت نموده‌اند.

وی با اشاره به بالابودن هزینه‌های مربوط به حیوان گزیدگی برای سیستم سلامت گفت: هزینه تزریق واکسن و سرم برای هر مورد حداقل ۵۰ میلیون ریال است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیدارپور ادامه داد: در سال گذشته تزریق واکسن و سرم تراپی مجموعا ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای سیستم سلامت استان هزینه در بر داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای برخورد با این مشکل پیشگیری است به طوریکه هماهنگی‌های درون و برون بخشی، آموزش گروه‌های در معرض خطر، شناسایی موارد گزیدگی، پیگیری و درمان زود هنگام و واکسیناسیون به موقع حیوانات از جمله اقدامات پیشگیرانه است.

 واحد پیشگیری و مراقبت بیماری هاری و حیوان گزیدگی در شهرستان‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • یک فعال کارگری: قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش