Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: «رهبران سه کشور اروپایی – که برای اجرای تعهدهای خود ذیل برجام بر امضا و اجازه کارگزاران اوفک (دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا) متکی هستند – هیچ کاری برای حفظ برجام نکرده‌اند.

آیا ابتکار مرده‌زاده‌شده امانوئل ماکرون یا پرهیز انگلستان از پرداخت بدهی مقرر در حکم دادگاه را به یاد دارید؟

این به خاطر ایران است که برجام زنده است نه سه کشور اروپایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

واکنش فرانسه به غنی‌سازی ۲۰ درصدی و تولید اورانیوم فلزی | تهران و واشنگتن زودتر به برجام بازگردند

ژان-ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه با ژورنال دو دیمانش گفته بود: کارزار فشار حداکثری علیه تهران که از سوی دولت ترامپ انتخاب شده بود، عملا موفقیت نداشت و تنها موجب افزایش ریسک و خطر و تهدید شده است. این روند باید متوقف شود، زیرا شفاف می‌گویم ایران در مسیر دستیابی به توان تولید سلاح هسته‌ای است.»

ظریف در توییتی دیگر افزود: «همکار محترم: شما دوران کاری‌ات در کابینه را با فروش جنگ‌افزار به جنایتکاران جنگی سعودی آغاز کردی. از بیان حرف‌های پوچ و مهمل درباره ایران دست بردار.

یادآوری واقعیت: این "شما" هستید که منطقه ما را بی‌ثبات می‌کنید.

از حفاظت جنایتکارانی که منتقدان خود را با اره تکه‌تکه و از جنگ‌افزارهای ساخت "شما" برای سلاخی کودکان در یمن استفاده می‌کنند، دست بردارید.»

کد خبر 579690 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست