Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا در فینال سوپرکاپ اسپانیا حضور خواهد داشت. 

تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو امشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از کادنا سر، لیونل مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در بازی مقابل رئال سوسیداد حضور نداشت و گفته می شد که او در فینال سوپرکاپ نیز غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها برای بازی با بیلبائو آماده خواهد بود و در ترکیب بارسلونا در این دیدار حضور خواهد داشت. 

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست / غیر رسمی سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی

به گزارش قدس آنلاین، در اولین روز از اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین ادگار داویدزبازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهمترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت، بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.

او در پایان گفت: کاری کنید که نه تنها خانواده و پدر و مادر، بلکه مردم کشورتان به شما افتخار کنند. سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند.

او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده ۸۰ میلیون نفر هستید و باید شایستگی خود را ثابت کنید و برای شاد کردن مردم تلاش کنید. شاد کردن مردم؛ یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به ویژه بازیکنان با تجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران دیدار رفت مقابل ترکمنستان را برگزار می‌کند و سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره فرانسه: جایگزین از لیگ یک می‌آید
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید از تلویزیون + پخش آنلاین و شبکه ورزش
  • فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس
  • وینیسیوس تا بازی با سیتی از رئال خداحافظی کرد!
  • وینیسیوس جونیور بازی حساس رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد
  • ژاوی: بازی با اتلتیکومادرید بابت کورس قهرمانی لالیگا مهم است/ PSG یکی از دشوارترین رقبا است