Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گمرک،مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران گفت: در روز‌های گذشته تعداد زیادی از افراد مشمول موضوع مطرح شده، برای طی فرآیند واردات و ترخیص خودرو به گمرک ایران مراجعه کردند در حالی که چنین مصوبه‌ای وجود ندارد.

وی ضمن تکذیب وجود مصوبه و یا ابلاغیه‌ای به گمرک ایران در این رابطه، گفت:به تازگی هیچ مصوبه یا مجوز جدیدی در مورد واردات خودرو برای این قشر معزز صادر نشده و مسائل مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول در گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به عدم صدور مصوبه‌ای در این خصوص، افرادی که مشمول مصوبه اعلام شده‌اند، از مراجعه حضوری به گمرک خودداری کنند.

ارونقی تاکید کرد: بعد از ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودرو در سال ۱۳۹۷ نیز مجوزی برای ثبت سفارش یا آزاد شدن واردات خودرو وجود نداشته و همچنان واردات خودرو ممنوع است.

معاون فنی گمرک ایران یادآور شد: در خصوص واردات خودرو، آخرین مصوبه مرتبط، مجوز هیات دولت برای ترخیص خودرو‌های مشمول تا ۲۶ شهریور سال جاری بود که با اتمام تاریخ اعلام شده، در حال حاضر به جز خودرو‌های موضوع رسیدگی در مراجع قضائی، خودرو‌های سواری دیگر قابل ترخیص نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک واردات خودرو واردات خودرو گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ به دنبال عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران، خانواده شهدای راه قدس به حمایت از این اقدام پرداختند. مراسم یادبود شهیدان محمدرضا زاهدی و سید علی صالحی روزبهانی ، از شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • عوارض واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی