Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدن شما زمانی کم آب می شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع از دست می رود.

به گزارش برنا؛ نوشیدن آب کافی و فراوان بسیار اهمیت دارد اما تشنگی مکرر و همیشگی ممکن است علامتی از اشکال در سبک زندگی یا یک مشکل پزشکی باشد:

رژیم غذایی پرنمک: زمانی که شما نمک بیشتری از رژیم غذایی دریافت می کنید، ادرار کمتری دارید و سلول هایتان از آب محروم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلول های محروم از آب پیام های شیمیایی را به مغز برای درخواست آب بیشتر ارسال می کنند و شما احساس تشنگی مداوم می کنید. کاهش مصرف نمک از طریق رژیم غذایی و نوشیدن آب به اندازه کافی می تواند این احساس تشنگی را از بین ببرد.

پیاده روی در صبح: راه رفتن بیش از حد و با ریتم تند در هنگام صبح منجر به تعریق بیشتر نسبت به زمان های دیگر روز می شود. تعریق بیش از حد نیز یعنی از دست دادن بیشتر مایعات بدن. بهتر است زمان های دیگری را برای پیاده روی تند در طول روز انتخاب کنید و یا این که مطمئن شوید قبل از ورزش به میزان کافی آب نوشیده اید. میزان کافی آب نسبی است و باید در این مورد به زبان بدن خود گوش دهید.

ابتلا به دیابت: در افراد مبتلا به دیابت نیز افزایش میزان قند خون می تواند منجر به افزایش ادرار و در نتیجه کم آبی شود. به همین دلیل است که ادرار مکرر و تشنگی بیش از حد بعلاوه تاری دید از جمله علائم بیماری دیابت هستند. در صورت بروز هر سه علامت باید با پزشک تان حتما مشورت کنید.

خشکی دهان: هنگامی که غدد بزاقی به اندازه کافی بزاق تولید نمی کنند، شما ممکن است نیاز به نوشیدن آب بیشتر برای رهایی از خشکی دهان داشته باشید. خشکی دهان می ‌تواند عارضه جانبی داروهای تجویز شده برای شما و یا داروهای بیماری آلرژی و داروهای بیماری سرگیجه باشد. همچنین چندین بیماری وجود دارد که می ‌تواند علت خشکی دهان باشد بنابراین این مشکل ارزش مشورت با پزشک را دارد.

کم خونی: بدن شما متکی به سلول های سالم برای حمل خون به سراسر بدن است. کم خونی خفیف در این میان معمولا با احساس تشنگی بیش از حد همراه می شود. در مورد راه های تشخیص و درمان کم خونی با پزشک تان مشورت کنید.

دیابت بی مزه: اگرچه دیابت بی ‌مزه با آن دیابتی که ما می ‌شناسیم مرتبط نیست، اما دیابت بی‌ مزه نیز برخی از نشانه‌ ها و علائم مشابه دیابت از قبیل از دست دادن آب و مشغولیت مثانه را دارد. دیابت بی‌ مزه یک عدم تعادل هورمونی در بدن است که جذب آب را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. در این اختلال، از آنجا که شما مقدار زیادی آب از طریق ادرار از دست می ‌دهید، بدن شما تلاش می ‌کند که مایعات از دست داده را جبران کند. از آن‌ جا که انواع مختلفی دیابت بی ‌مزه وجود دارد و دیابت بی ‌مزه می‌ تواند با شرایط دیگری نیز ایجاد شود، پزشک شما انواع آزمون‌ ها را برای تعیین این‌ که کدام گزینه درمانی برای شما بهتر است درخواست می ‌کند.

مصرف داروها: برخی از داروها می توانند منجر به احساس تشنگی دائمی شوند از جمله داروهای آنتی کولینرژیک و دیورتیک ها برای درمان فشار خون. در صورت ادامه دار بودن تشنگی ناشی از مصرف این داروها، حتما با پزشک تان برای معرفی درمان های جایگزین در تماس باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تشنگی احساس تشنگی خشکی دهان بیش از حد دیابت بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 

آفتاب‌‌نیوز :

 در عصر فعلی، فروش محصولات آرایشی و بهداشتی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. هر طرف که رو برمی‌گردانیم، مغازه‌های کوچک و بزرگی را می‌بینیم که با هدف ارائه این محصولات راه‌اندازی شده‌اند و هر صفحه اینترنتی که باز می‌کنیم، با انواع و اقسام پیام‌های تبلیغاتی که مضمون خیلی از آن‌ها تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی است، مواجه می‌شویم.
شاید برای خیلی از شما این اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید و استفاده لوازم‌آرایشی، بابت بی‌کیفیت بودن آن‌ها و آسیب‌هایی که به پوست و موی شما وارده کرده‌اند، گله کنید. به‌نظر شما این اتفاق از کجا آب می‌خورد؟ خب معلوم است؛ از اعتماد اشتباه خودتان به فروشگاه و برندی که اصلا آن را نمی‌شناسید. شما هزینه گزافی پرداختید، اما در نهایت، آن‌چیزی که می‌خواستید، دریافت نکردید.

چرا به لوازم آرایشی و بهداشتی احتیاج داریم؟

محصولات بهداشتی و آرایشی، فقط محدود به استفاده خانم‌ها نیست. آقایان هم از مصرف‌کنندگان فعال بازار این لوازم محسوب می‌شوند. واقعیت این است که محصولات آرایشی، قادر به برجسته‌کردن ویژگی‌های مثبت چهره هستند؛ عیوب صورت را برطرف می‌کنند؛ ظاهری بی‌نقص از کاربر می‌سازند و در مواردی هم، به افزایش سلامت او منجر می‌شوند.

در واقع، از زمانی که بشر پا به این دنیا گذاشت، به‌دنبال راهکار‌ها و ابزار‌هایی بود که برایش مفهوم زیبایی و زیباسازی داشتند. در تمدن باستان، انسان‌ها گیاهان و موادی را کشف کردند که هرکدام، تاثیری شگفت‌انگیز بر سلامتی و زیبایی پوست داشتند. این موضوع در دنیا به‌قدری شناخته شد و گسترش پیدا کرد که صنایع زیادی برای تولید و ارائه لوازم آرایشی بهداشتی روی کار آمدند تا شما هیچ محدودیتی در تهیه نیازهایتان نداشته باشید.

اصالت و کیفیت را در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فراموش نکنید

سلامت و زیبایی، مهم‌ترین دارایی شماست. با خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت، از این ۲ سرمایه مراقبت کنید. حواس‌تان باشد که محصولات بی‌کیفیت و تقلبی، در گذر زمان بلا‌هایی مانند چروک پوست و ازبین‌بردن خاصیت ارتجاعی آن، ایجاد جوش و لکه، بروز انواع آلرژی‌ها، عفونت چشم، ضعیف‌شدن تار‌های مو و ریزش، ترک و زخم‌های پوستی و شکنندگی ناخن‌ها را به شما تحمیل می‌کنند.

محصولات آرایشی و بهداشتی را از کدام فروشگاه می‌خرید؟

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، حائز اهمیت است چراکه این محصولات با پوست، مو، چشم و ناخن‌های شما ارتباط مستقیم دارند. ازاین‌رو، کیفیت پایین آن‌ها منجر به ایجاد بیماری‌های حساسیتی خواهد شد که ممکن است تا همیشه گریبان‌گیر شما باشند.

با توجه به اینکه در ایران، مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بالاست، فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی زیادی راه‌اندازی شده‌اند تا به قول خودشان، دسترسی افراد را به نیازهایشان سهولت و سرعت ببخشند. درحالی‌که هدف خیلی از آن‌ها، سودآوری خودشان است.

خواهشی که از شما داریم، این است که تحت‌تاثیر پیام‌های تبلیغاتی و شعار‌های پوچ و توخالی «بهترین کیفیت با کم‌ترین قیمت» قرار نگیرید. مهم‌ترین راهی که شما را بابت اصالت کالا مطمئن می‌کند، اعتبار فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید و ضمانت‌نامه‌ای که به شما می‌دهد. پس با سهل‌انگاری و انتخاب اشتباه، نه سرمایه‌تان را نابود کنید و نه سلامتی‌تان را.
با اعتماد به دیجی‌کالا، ضرر نمی‌کنید!

با اینکه شاید خیلی از شما نتوانید به خرید‌های اینترنتی اعتماد کنید و ترجیح دهید حتما در مکان حضور داشته باشید، محصول را تست کنید و خودتان آن را به خانه بیاورید، اما اجازه دهید کمی از دیجی‌کالا برایتان بگوییم تا شاید نظرتان عوض شود که قطعا هم همین‌طور خواهد بود.

دیجی‌کالا، مجموعه‌ای است که هم از طرح فروش حضوری بهره می‌برد و هم آنلاین. این مجموعه، میزبان بیش از ۷ میلیون تنوع کالایی است و موفق شد سهم بزرگی از بازار را به نام خود ثبت کند. شما در برخی مناسبت‌های ویژه، شاهد تخفیف‌های شگفت‌انگیز محصولات آن هستید. همچنین می‌توانید با عضویت در دیجی کلاب و دریافت کد تخفیف، نیاز‌های خود را به‌شکلی اقتصادی‌تر تهیه کنید. ازطرف‌دیگر، قابلیت پرداخت اقساطی هم دارید.

حالا خودتان قضاوت کنید! چنین فروشگاهی که این‌همه مزایا برای مشتریان خود در نظر گرفته است، چطور می‌تواند غیرقابل‌اعتماد باشد؟ اگر به‌دنبال کیفیت و اصالت هستید، مستقیم به‌سوی دیجی‌کالا حرکت کنید چراکه این مجموعه با ارائه فاکتور رسمی فروش و برگه ضمانت‌نامه، نگرانی شما را بابت سرمایه‌ای که مصرف کرده‌اید، راحت می‌کند.

دیجی‌کالا، به هر نیازی که از محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، پاسخ می‌دهد

فرقی ندارد که به‌دنبال محصولات اقتصادی هستید یا احتیاجات خود را در بین برند‌های خارجی گران‌قیمت جست‌وجو می‌کنید. دیجی‌کالا به روحیه تنوع‌طلب و سلیقه شما احترام گذاشته و طیف متنوعی از کالا‌ها را در سبد محصولات خود گنجانده است.

شما برای زیباترشدن هر بخش از صورت خود، به لوازم جداگانه‌ای نیاز خواهید داشت. انواع‌واقسام لوازم آرایشی و بهداشتی پوست، مو، چشم، ابرو، لب و ناخن در دیجی‌کالا برایتان فراهم است. بسته به نیاز خود می‌توانید به‌سراغ یک پک کامل بروید یا تنها چند محصول مورد نیاز خود را بخرید.

معروف‌ترین برند‌های لوازم آرایشی و بهداشتی را در دیجی‌کالا پیدا کنید

با افزایش روزافزون مصرف محصولات آرایشی و مراقبتی، سروکله تولیدکنندگان زیادی پیدا شد که هریک از آن‌ها سعی کردند با درنظرگرفتن استانداردها، نیاز‌ها و انتظارات افراد، بهترین محصولات را بسازند و ارائه دهند. شما با دیجی‌کالا، به محصولات برترین برند‌های جهانی دسترسی دارید و می‌توانید با نیازسنجی‌های لازم، خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.
دیجی‌کالا، فروشنده محصولات برند‌های برتر دنیاست که حتما نام خیلی از آن‌ها را شنیده‌اید و شاید هم تجربه استفاده از کالا‌های تولیدی آن‌ها را داشته‌اید. مطمئن باشید این مجموعه، بهترین‌ها را برایتان گلچین می‌کند. به ۲ تیتر قبل برگردید و دوباره این جمله را بخوانید: «با اعتماد به دیجی‌کالا، ضرر نمی‌کنید.»

جمع‌بندی

همان‌قدر که دغدغه زیبایی و جذابیت چهره خود را دارید، باید به کیفیت محصولات آرایشی و مراقبتی که می‌خرید هم دقت داشته باشید. اهمیت مراقبت از سلامتی و زیبایی خود را دست کم نگیرید و محصولی بخرید که ازلحاظ کیفیت و سلامت واقعا ارزش خریدن داشته باشد.

با شروع هر سال جدید و هر فصل جدید، ترند‌های نو از راه می‌رسند. اگر به‌دنبال خرید محصولات ترند هستید، فرصت اسثنایی همراهی با دیجی‌کالا را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در این فروشگاه اینترنتی، شما به تازه‌ترین کالا‌ها دسترسی دارید که می‌توانید با خرید آن‌ها مانند یک انسان کاملا مدرن زندگی کنید.

دیگر خبرها

  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • تست شخصیت شناسی شانس: یک خورشید را انتخاب کنید و ببینید چقدر خوش شانس هستید
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • از عوارض دیابت چه می‌دانید؟
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید
  • توت خولان دریایی برای دیابت و چاقی مفید است
  • آیا مصرف زیاد شکر باعث دیابت می‌شود؟
  • تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم | توصیه ژاپنی‌ها را بخوانید