Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:41:24 GMT

دهها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۲۹۶

دهها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض دهها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

تعرض‌های پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی درحالی است که نهادهای حقوق بشری همچنان به سکوت خود در برابر این دست از اقدامات ادامه می‌دهند. علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی اما جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

کد خبر 5124100 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین مسجدالاقصی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین سوریه ایران کنگره آمریکا استیضاح ترامپ روسیه حشد شعبی عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مناسبت دومین روز از عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کرده است.

اداره اوقاف اسلامی قدس ساعتی پیش نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که در دومین روز از عید یهودی پسح، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تعرض گسترده ای به مسجد الاقصی داشته اند.

در تعرض روز گذشته صهیونیست ها نیز بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشتند که در بین آنها یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز حضور داشت.

کد خبر 6087349 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم