Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال آنتورپ در شبی که سنگربان ایرانی‌اش چند بار با واکنش‌های خود ناجی این تیم شد، توانست از یک بازی خارج از خانه مقابل تیم سیزدهم جدول سه امتیاز بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال بلژیک موسوم به ژوپیلر لیگ، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال آنتورپ که علیرضا بیرانوند از دروازه‌اش محافظت می‌کند، موفق شد میزبان خود تیم خنت را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی بیرانوند اگر در دقیقه 51 مرتکب یک خطای پنالتی شد و بابت آن هم یک کارت زرد گرفت، اما در چند موقعیت دیگر با واکنش‌های خود مانع فروپاشی دروازه تیم میهمان شد. ضمن اینکه پنالتی که او به حریف تقدیم کرد هم توسط کومس به هدر رفت و تیر دروازه مانع باز شدن دروازه‌‌‌اش شد.

در ادامه این مسابقه، مارتین اونگلا در دقیقه 53 تنها گل بازی را برای آنتورپ به ثمر رساند تا این تیم با کسب دهمین پیروزی‌اش 34 امتیازی شود و با صعود به رده سوم جدول فاصله خود را با خنک رده دومی به چهار امتیاز کاهش داد. تیم کلوب بروژ نیز با 42 امتیاز صدرنشین است.

رسانه بلژیکی: بیرانوند قابل اعتماد نیست/ آنتورپ به دنبال دروازه‌بان آنتالیا اسپور

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بلژیک علیرضا بیرانوند فدراسیون فوتبال بلژیک علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه