Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های استقلال و تراکتور فردا به مصاف هم می روند

استقلال و تراکتور فردا در حالی به مصاف هم می روند که سرمربیان دو تیم از زمان آخرین تقابل شان که در فینال جام حذفی بود، تغییر کرده است.

به گزارش طرفداری، دیدار تیم های استقلال و تراکتور فردا از ساعت 14:30 برگزار می شود. این دو تیم آخرین بار در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-2 به سود تراکتور به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دیدار ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور و فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال حضور داشت.

اما تراکتور دارای یک رکورد جالب است. در 2 فصل اخیر تراکتور به ازای هر بازی لیگ برتری مقابل استقلال یک سرمربی عوض کرده است. در دیدار رفت لیگ هجدهم، جان توشاک روی نیمکت تراکتور حضور داشت، در دیدار برگشت همان فصل جورج لیکنز سرمربی قرمز ها بود، در دیدار رفت لیگ نوزدهم مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور بود و در بازی برگشت لیگ بیستم هم ساکت الهامی سرمربی تراکتور بود، یعنی به ازای هر بازی لیگ برتری این دو تیم که نیم فصل فاصله بین آن است، تراکتور یک سرمربی عوض کرده است.

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • نصیرزاده: کریس کلمن، گزینه اصلی نیمکت تراکتور
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد