Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@04:09:32 GMT

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 29 دی ماه 99

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۴۰۵

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 29 دی ماه 99

به گزارش صدای ایران، پیش از وعده رئیس جمهوری درباره دلار ۱۵ هزار تومانی یعنی روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه، شاخص بازار سهام یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد بود که پس از آن، طی دو روز کاری چهارشنبه و شنبه اخیر این شاخص با افتی نزدیک به شش درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد رسید. اما ریزش شاخص بورس تا کجا ادامه دارد؟

 آنچه این روزها در بازار مشهود است هیجان فروش است و بازار سهام به هیچ خبری واکنش مثبت نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همان‌گونه که در شیب تند صعود در ۵ ماهه اول سال هیچ خبر بدی نتوانست جلوی موج صعود را بگیرد.

به نوشته تجارت‌نیوز، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: هیچ سیگنالی مبنی بر تغییر روند شاخص کل دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد معاملات فردا با فشار عرضه همراه باشد.

این کارشناس بورس محدوده عددی یک میلیون و ۶۰ تا یک میلیون و ۱۵۰ را محدوده بازگشت شاخص کل دانست و گفت: از لحاظ تکنیکال امکان بازگشت روند صعودی در این محدوده وجود دارد و اگر روند صعودی شروع شود انتظار می‌رود شاخص کل تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رشد کند.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پایان روند نزولی گفت: با توجه به وضعیت گزارش‌های ۹ ماهه‌ای که به زودی منتشر می‌شود و چراغ سبزی که «کچاد» روشن کرد انتظار داریم بازار در روزهای پایانی دی ماه آخرین روند منفی‌ را پشت سر بگذارد و از اوایل بهمن تا اسفند ماه بازدهی ۲۵ درصدی را نصیب سهامداران کند.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس سهام حمایت از بورس یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: از فردا _سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهمن محمدی مقدم اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا _ جمعه سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دماها روندی افزایشی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بودند.

کد خبر 745847

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید