Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، صدها هزار نفر از عزاداران عراقی از استان های مختلف این کشور خود را به شهر نجف اشرف رساندند تا در آیین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن ابی طالب (ع) شرکت کنند.
 
جای جای شهر نجف اشرف امروز شاهد خیل عظیم عزادرانی بود که در دسته های عزاداری و با نوحه سرایی و قرائت ادعیه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت رسول خدا (ص) به سوگ نشسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
برگزاری آیین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف دستگاههای امنیتی و خدمات رسان استان نجف اشرف نیز درحال خدمت رسانی به عزاداران هستند و فرماندهی پلیس این استان بخش قدیمی شهر نجف را به خاطر خیل عظیم جمعیت عزادار به روی تردد وسایل نقلیه بسته است.
 






انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران در شبهای قدر
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان