Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی ستاره فصل قبل پرسپولیس که سهم زیادی در پوکر قهرمانی این تیم داشت در اقدامی عجیب قراردادش را با پرسپولیس فسخ و راهی العربی قطر شد. مهدی در تیم جدیدش شروع خوبی نداشت و عملکرد نامناسب و همچنین مصدومیت های پی در پی کار را برای او سخت کرد. مدیران العربی که حساب ویژه‌ای روی ترابی باز کرده بودند از عملکرد ستاره ایرانی خود ناراضی هستند و احتمال جدایی مهدی از العربی قبل از پایان فصل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد الدوحه قطر اعلام کرد مدیران باشگاه العربی قصد قطع همکاری با مهدی ترابی ستاره ایرانی خود را دارند.

مدیران العربی تصمیم قطعی به قطع همکاری با ترابی گرفته‌اند، تا با خالی کردن لیست خود یوسف المساکنی را جانشین ترابی کنند. در صورت جدایی ترابی یکی از گزینه های محتمل بازگشت پرسپولیس است. مدیران و کادر فنی این تیم از بازگشت مهدی استقبال می‌کنند ولی خود ترابی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است. آنطور که شنیدیم پرسپولیس تنها مشتری ترابی نیست و دو تیم سپاهان و تراکتور هم به جدب این بازیکن علاقه دارند. حال باید دید در صورت ترک العربی مهدی از بین پرسپولیس، تراکتور یا سپاهان به کدام تیم می‌رود. هرچند یکی از گزینه‌های پیش روی مهدی این است که فوتبالش را در العربی ادامه دهد تا قراردادش را به طور کامل بگیرد ولی این کار در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی قطعا او را از تیم ملی دور خواهد کرد و خود ترابی هم به همین دلیل ترجیح می‌دهد جایی باشد که بتواند بازی کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهدی ترابی پرسپولیس تراکتور سپاهان العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد

به گزارش همشهری آنلاین روبرو نیوز مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت
علی علیپور بعد از سپری کردن 4 فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

کد خبر 846212 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد