Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه باید یک دانشگاه مسئله محور باشد.

دکتر فرزاد جهان بین در جلسه  شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که ۲۷ دی‌ماه صورت گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی لرستان را دانشگاهی همدل، همراه، با صفا و صمیمیت عنوان کرد و افزود: جرات برای انجام کارهای بزرگ را باید از این دانشگاه یاد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در واحد بروجرد کارهای ارزشمند و بزرگی انجام شده است که باید برای دیگر واحدها به عنوان الگو مطرح شود، داشتن این امکانات و  قابلیتها باعث خوشحالی من شد و این سفر را برایم شیرین کرد.

جهان بین کسب درآمد غیرشهریه ای را از اهداف و هدف گذاری‌های دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: واحدهای دانشگاهی باید با نیل به این هدف در رفع مشکل معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه گام بردارند و واحدهای کوشا در این مسیر باید تشویق شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتقاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از روند کند پاسخ دهی به مکاتبات اداری، خواستار کاهش بورکراسی اداری در سازمان مرکزی دانشگاه شد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد و بتواند مشکلات جامعه را حل کرده و در مردم رضایت ایجاد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانشگاه آزاد اسلامی لرستان بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق

دانشگاه هنر با صدور بیانیه ای ضمن پاسداشت مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت در عملیات ظفرمندانه وعده صادق هنرمندان عدالتجو و ظلم ستیز را برای همراهی در راه ستیز با جهان خواران دعوت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه هنر در بیانیه ای ضمن پاسداشت مجاهدت‌های غیورمندانه رزمندگان محور مقاومت در عملیات ظفرمندانه وعده صادق، کلیات برنامه‌های راهبردی ده ساله دوم دانشگاه هنر را در هفت بند معطوف به اهداف و نیازهای محور مقاومت و مسایل پنجمین دهه انقلاب اسلامی را اعلام کرد. دانشگاه هنر همچنین همه هنرمندان عدالتجو و ظلم ستیز را برای همراهی در راه ستیز با جهان خواران شرق و غرب دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین و سلام بر آخرین رهروان این راه سرخ، شهدای حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق؛

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ

اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ الله

 عارف مجاهد‌ و پیر فرزانه ما، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمود: خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه های عشق و شهادت و شرف و عزت، سرمایۀ‏‎ ‎‏زوال ناپذیر آنگونه هنری است که باید، به تناسب عظمت و زیبایی انقلاب اسلامی،‏‎ ‎‏همیشه مشام جان زیباپسندِ  طالبانِ جمال حق را معطر کند.

 اکنون در آستانه حماسه غرورآفرین رزمندگان اسلام و مجاهدان محور مقاومت در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی و انجام ظفرمندانه عملیات وعده صادق، ما اهالی هنر، بهترین سلام ها و سپاس ها را به رهبر و فرمانده سرافراز و آزاده میدان جهاد و مبارزه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، تقدیم داشته و آمادگی و اراده ی خود را برای پاسداشت و ادامه این مجاهدت ها در قامت هنر مبارزه، هنر حماسه و هنر مقرب حقیقتی والا و عظیم که از برکت خون شهیدان مان بر ما آشکار گشته اعلام می داریم.

دانشگاه هنر ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی،  در وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و قدرشناسی از مجاهدت های اخیر رزمندگان محور مقاومت، ارتقا و تعالی دانشگاه هنر در جایگاه نهاد پرچم دار پرورش و آموزش دانشگاهی هنر، جهاد و مبارزه را با جدیت پیگیری خواهد کرد؛ پرچمدار هنری خواهیم بود که راه ستیز با جهان خواران شرق و غرب را می شناسند و یاریگر و پیشرو جهاد و مبارزه در عرصه های مختلف محور مقاومت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • «وعده صادق» انتقامی که دل ملت ایران را شادمان و دشمن را ناتوان کرد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است