Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام با ارائه یک نمایش خوب و موفق شد با نتیجه شفیلدیونایتد را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که طی چند بازی اخیر خود نتایج پر نوسانی به دست آورده بود، امروز از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان شفیلدیونایتد بود که در پایان این رقابت با نتیجه 3-1 به سود تیم میزبان تمام شد.

 

مطابق انتظار تاتنهام کار را هجومی آغاز کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ در دقیقه 5 ارسال کرنر سون هیونگ مین به روی دروازه با ضربه سر سرژ اوریه همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

تاتنهام بعد از گل نیز به عملکرد خوب خود وی ادامه داد و موفق شد در دقیقه 40 گل دوم را هم به ثمر برساند. هری کین خوب و با یک شوت از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2-0 تمام شود.

 

شفیلد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 59 گل اول دست پیدا کند. ارسال خوب جان فلک با ضربه سر دیوید مک گلدریک همراه شد تا نتیجه به 2-1 تغییر پیدا کند.

 

تنها سه دقیقه بعد تاتنهامی ها باز هم اختلاف را به دو گل افزایش دادند. پاس استیون برگوین در موقعیتی بسیار دشوار به تانگوی اندومبله رسید اما این بازیکن با یک ضربه فنی فوق‌العاده دروازه را باز کرد.

 

در ادامه تاتنهام بازی را کنترل کرد تا مسابقه با همان نتیجه 3-1 تمام شود و شاگردان ژوزه مورینیو به سه امتیاز مهم دست پیدا کنند.

 

 

 

 

 

 

شفیلد یونایتد تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شفیلد یونایتد تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الهلال با نتیجه سنگین 4 بر 2 مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، بسیار از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل این نتیجه می‌دانستند.

میتروویچ از آغاز فصل به‌طور میانگین 1 گل در هر بازی برای الهلال به ثمر رسانده بود و مصدومیتش با توجه به فاصله کمی که تا شروع یورو 2024 نیز باقی مانده، وضعیت آمادگی او را تحت تاثیر قرارداد. 

میتروویچ در گفت‌وگو با یک رسانه صربستانی درباره مصدومیتش اکنون توضیح داده و به نظر می‌رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از پیش‌بینی اولیه پزشکان به پایان برسد. او در گفت‌وگو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه‌ای تجربه کرده بودم. وقتی برای معاینه رفتم احساس کردم که یورو 2024 را از دست داده‌ام اما اکنون پزشکان به من امید داده‌اند که با استراحت کردن، از دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم. 

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص است و با دیگر پروژه‌هایی که در چند سال اخیر دیده‌ایم فرق می‌کند. شرایط در عربستان حرفه‌ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار تاییدی بر حرف من است. 

او ادامه داد: من چیزی جز استقبال و شور و اشتیاق از مردم عربستان ندیده‌ام. من البته در ریاض که پایتخت عربستان است زندگی می‌کنم ولی می‌دانم که بقیه شهرها هم شرایطی مشابه دارند.

دیگر خبرها

  • صدر جدول طلایی شد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • پیدا شدن جسد پیرمرد کرجی در آستارا