Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با توقف تیم نانت، شکست خانگی تیم نیس و پیروزی استراسبورگ ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه و در سومین روز از این هفته، امروز (یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بوردو و استراسبورگ مقابل رقبا به برتری رسیدند و تیم‌های نانت و لانس امتیازات را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این بازی‌ها تیم رده هفدهمی نانت که میزبان لانس بود به تساوی یک - یک رضایت داد. عمران لوزا در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی نانتی‌ها را پیش انداخت، اما 9 دقیقه به پایان کار، گائل کاکوتا گل تساوی را برای لانس زد. با این نتیجه نانت با 18 امتیاز در فاصله سه امتیازی منطقه سقوط و روی پله هفدهم قرار گرفت. لانس اما با یک امتیازش از این مسابقه، 28 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

در دو بازی دیگر تیم نیس با نتیجه 3 بر صفر به میهمانش بوردو باخت و استراسبورگ نیز با یک گل از سد میهمان خود سن‌اتین گذشت.

در ادامه بازی‌های هفته بیستم لوشامپیونه، امشب از ساعت 19:30 لیل میزبان رمس است و از ساعت 23:30 لیون از متس پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده بندی لوشامپیونه

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه نانت لوشامپیونه نانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا