Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین پیشنهاد کشورمان در این خصوص تادیه این بدهی از طریق استفاده از منابع مسدود شده در کره جنوبی توسط سازمان ملل با مجوز بانک مرکزی بوده است که توسط دبیرخانه سازمان ملل در حال مذاکره و هماهنگی‌های لازم است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص انتشار خبری در ارتباط با پرداخت حق عضویت کشورمان در سازمان ملل متحد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر علیرغم محدودیتهای ناشی از تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده، همواره با استفاده از معدود کانالهای انتقال مالی، حق عضویت خود به سازمان ملل را پرداخته و در سال‌جاری نیز با توجه به مسدود شدن کانال‌های انتقال منابع مالی توسط آمریکا، از مدت‌ها پیش با خزانه داری سازمان ملل در مورد معرفی یک کانال امن توسط سازمان مذکور در حال مذاکره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آخرین پیشنهاد کشورمان در این خصوص تادیه این بدهی از طریق استفاده از منابع مسدود شده در کره جنوبی توسط سازمان ملل با مجوز بانک مرکزی بوده است که توسط دبیرخانه سازمان ملل در حال مذاکره و هماهنگی‌های لازم می‌باشد.

 خطیب زاده در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اصرار دارد که به خاطر تعدیات قبلی آمریکا به دارائی‌های بین‌المللی ایران، سازمان ملل برای انتقال حق عضویت کشورمان از طریق «بانک واسطه» آمریکایی استفاده نکرده و یا این سازمان امنیت مسیر انتقال را تضمین نماید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل سخنگوی وزارت خارجه سازمان ملل سخنگوی وزارت خارجه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد

یزدان افشاری پور صبح امروز در بازدید از جبالباز جنوبی گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی، راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد.

وی با توصیه به مردم برای رعایت نکات ایمنی بیان داشت: همچنین محور ارتباطی عنبرآباد به بخش اسماعیلی به دلیل طغیان رودخانه زاروکی مسدود شده است  و رانندگان می‌تواند از مسیر کنارصندل تردد کنند.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: بارش شدید باران به مزارع کشاورزی و راه‌ها خسارت وارده کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • مسدود شدن راه ارتباطی 5 روستا
  • ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» و «گندک» دماوند مسدود شد
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست