Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی خانگی برابر حریف رده هشتمی‌اش، از باقی ماندن در صدر جدول رده بندی بوندس‌لیگا در پایان نیمه نخست فصل جاری بوندس‌لیگا اطمینان حاصل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم بوندس‌لیگای‌ آلمان عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد میهمان خود تیم فرایبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و یازدهمین برد خود را در این فصل کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 7 گل نخست را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. در دقیقه 52 نیلز پیترسن گل تساوی را برای فرایبورگ زد، اما توماس مولر با گلزنی در دقیقه 75 اجازه نداد باواریایی‌ها امتیاز از دست دهند.

به این ترتیب بایرن مونیخ 36 امتیازی شد و با حفظ فاصله چهار امتیازی‌اش با لایپزیگ رده دومی در فاصله یک هفته به پایان نیمه نخست فصل، قهرمان نیم‌فصل شد. فرایبورگ هم با 23 امتیازی که داشت، فعلاً در رده هشتم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی هفته شانزدهم بوندس‌لیگا، از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران، اینتراخت فرانکفورت میزبان شالکه قعرنشین خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ فرایبورگ بوندس لیگا بایرن مونیخ فرایبورگ بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی