Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با تلاش کارشناسان اورژانس پایگاه جوانقلعه شهرستان عجبشیر، مادرباردار تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر انتقال یافت.

دکتر فرزاد رحمانی در خصوص این عملیات نجات بخش، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۰ صبح یکشنبه با گزارش نیاز به کمک مادر باردار در روستای هرگلان، اکیپ اورژانس از پایگاه جوان قلعه عازم محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اعزامی توانستند پس از چهار ساعت تلاش در جاده برفی وصعب‌العبور، مادر ۲۹ ساله را در سلامت کامل تحویل مرکز درمانی دهند.

به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، مادر ۲۹ ساله هرگلانی سومین فرزند خود را به دنیا خواهد آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس زنان باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 6080332

دیگر خبرها

  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره