Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@18:32:36 GMT

محوطه تئاتر شهر، میزبان نمایش «آسمانی دیگر»

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۷۱۵

نمایش «آسمانی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی شهاب راحله با از سرگیری دور تازه اجراهای تئاتر صاحبدلان، در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجراهای دهمین دوره تئاتر صاحبدلان که به دلیل محدودیت‌های کرونایی در تهران و اغلب استان‌ها متوقف شده بود، با نمایش «آسمانی دیگر» در محوطه تئاتر شهر، کار خود را از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه نمایش «آسمانی دیگر» که با بازی امیرحسین مهماندوست اجرا می‌شود آمده است: «آسمان ایران تغییر کرده و گویا مردمانش از بزرگان و ستارگان دفاع مقدس فاصله گرفتند و مردی دستفروش سعی دارد تا خاطراتش را روایت کند تا شاید حالمان خوب شود.»

«آسمانی دیگر» به کارگردانی شهاب راحله روزهای ۲۹ ، ۳۰ دی و ۱ بهمن در محوطه تئاتر شهر ساعت ۱۶:۳۰ اجرا می‌شود.

کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی، در ماه صفر امسال نیز دوره دهم این رویداد تئاتر دینی را در بخش صحنه‌ای، محیطی و خیابانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد. اما با افزایش فراگیری کرونا در کشور اجرای نمایش‌های تئاتر صاحبدلان نیز متوقف شد و این روزها با بهبود شرایط، آثار باقی مانده از اجرا در تهران و دیگر استان‌ها اواخر دی و اوایل بهمن اجرا خواهند شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003DCf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محوطه تئاتر شهر آسمانی دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی، نمایش «رجوع» که سعید حشمتی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد به داستان زوج‌هایی می‌پردازد که دچار چالش شده‌اند.

نیما ‌هاشمی‌سرشت، الهام ‌احمدی، میثاق جمشیدی، پریسا ‌علی‌نیا، کیمیا ‌خلج، هومن ‌بنایی، روناک ‌برخوردار، فاطمه ‌توانا، محمد روشنفکر و افشین ‌سنگ‌چاپ در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: شما تا حالا به این فکر کردین با آدمی که دوستش دارید چند روز می‌تونید زندگی کنید؟

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: بهرام نودهی، بازیگردان: کیمیا ‌خلج، طراحان صحنه: کیارش ‌ظریفی، مبین ‌الماسی، آهنگ‌ساز: علی ‌خاتمی، طراح پوستر و گرافیک: سجاد نجفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیدمرتضی ‌معصومی، دستیار دوم کارگردان: مدیا ‌نورخمامی، دستیاران صحنه: امیرعلی ‌شاه ‌اسماعیلی ،عرشیا ‌کرمی، آرتین ‌جمشیدی مرتضی ‌فهیمی، نرگس پلنگی موشن گرافی: سعید ‌حشمتی، عکاس: پرتو ‌جغتایی، مشاور رسانه‌ای: عباسعلی اسکتی، روابط عمومی: مریم ‌رودبارانی.

کد خبر 6081083 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • فرزند زمانه خود باش