Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «شفیق دیوب» سفیر سوریه در ایران بر اهمیت روابط راهبردی میان سوریه و ایران تاکید و ادامه همکاری با متحدان و دوستان سوریه در مبارزه با تروریسم و ادامه جنگ تا آزادسازی وجب به وجب خاک سوریه را مورد تاکید قرار داد.
 
دیوب تاکید کرد: رابطه راهبردی میان سوریه و ایران با خون شهیدان تقویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بر اهمیت شهادت و جانفشانی به منظور کرامت، عزت، حاکمیت ملی تاکید کرد و گفت: با شهادت وطن، کرامت و دستاوردها حفظ می‌شود و پیروزی در همه زمینه‌ها به دست می‌آید.
 
دیوب بیان کرد: خون شهیدان محور مقاومت که با یکدیگر در سوریه در هم آمیخت، پیروزی بر تروریسم و حامیان صهیونیست آنها را رقم زد و دستاوردهای بزرگی را علیه تروریست‌ها رقم زد که در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ترویج معنویت، ترویج عطر شهدا است، با ترویج عطر شهدا می‌توان کشور را در برابر تهاجمات دشمن مصون و رفاه و همدلی ایجاد کرد.

وی یادآور شد: شهدا الگو مقاومت بودند و در این کنگره‌ها مطرح می‌شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اذعان داشت: بزرگداشت شهیدان برای کشور، آینده نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: ایران برای اولین بار مقابل رژیم صهیونیستی شجاعانه ایستاد وو این رژیم را سر جای خود نشاند که این نشأت گرفته از دفاع مقدس و سیره شهدا است.

حیدری با بیان اینکه کنگره تنها بزرگداشت نیست افزود: کنگره حرکتی برای انتقال سیره و منش شهدا جهت امید آفرینی می‌باشد، حرکت شهدا مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادن است.

وی اظهار کرد: باید برای کنگره شهدا نقشه راه در قالب هیأت اندیشه ورز تدوین کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: برای توسعه آثار فاخر کتاب و فیلم، سرگذشت پژوهی برای نسل سوم و چهارم ضروری است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: تأثیر گذارترین زبان هنر است، گفت: باید از حداکثر ظرفیت هنر استفاده کنیم و دفاع مقدس به گونه‌ای روایت شود که برای نسل جوان و نسل جدید قابل لمس و فهم باشد.

حیدری افزود: کنگره فرصتی برای نهضت روایت گری می‌باشد، جهاد تبیین باید جوری باشد که با ذائقه جوانان و نوجوانان تطبیق داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله در بین نسل‌ها اذعان داشت: کنگره فرصتی برای بازسازی این فاصله‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رخداد عظیم در استان حضور مردم پای صندوق‌های رأی بود و این بیانگر وفاداری مردم در تمام عرصه‌های انقلاب است.

کد خبر 6087929

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند