Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص پرداخت حق عضویت ایران در سازمان ملل توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان -سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص انتشار خبری در ارتباط با پرداخت حق عضویت کشورمان در سازمان ملل متحد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر علیرغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده، همواره با استفاده از معدود کانال‌های انتقال مالی، حق عضویت خود به سازمان ملل را پرداخته و در سال‌جاری نیز با توجه به مسدود شدن کانال‌های انتقال منابع مالی توسط امریکا، از مدت‌ها پیش با خزانه داری سازمان ملل در مورد معرفی یک کانال امن توسط سازمان مذکور در حال مذاکره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آخرین پیشنهاد کشورمان در این خصوص تادیه این بدهی از طریق استفاده از منابع مسدود شده در کره جنوبی توسط سازمان ملل با مجوز بانک مرکزی بوده است که توسط دبیرخانه سازمان ملل در حال مذاکره و هماهنگی‌های لازم می‌باشد.

خطیب زاده در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اصرار دارد که به خاطر تعدیات قبلی آمریکا به دارائی‌های بین المللی ایران، سازمان ملل برای انتقال حق عضویت کشورمان از طریق «بانک واسطه» آمریکایی استفاده نکرده و یا این سازمان امنیت مسیر انتقال را تضمین نماید.

بیشتر بخوانید: توضیحات خطیب زاده درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره‌ای

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید خطیب زاده سازمان ملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سازمان ملل سازمان ملل خطیب زاده حق عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت،کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار داشت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای 5 کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سالهای مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد.

سلاجقه ادامه داد: الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از 6 سال این کنوانسیون را احیا کرد.

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

سلاجقه درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساسنامه دولت،کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • توضیحات جدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای+ فیلم