Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:40:25 GMT

برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۷۷۷

برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد

بهره مند گفت: از بعداز ظهر چهارشنبه تا صبح پنج شنبه با عبور موج دوم بارشی به جو استان کهگیلویه و بویراحمد، بارش برف و باران و افت محسوس دما قابل پیش بینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ولی بهره مند» عصر امروز (۲۸ مهرماه) به خبرنگاران، گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کهگیلویه و بویراحمد برای امروز یکشنبه، شاهد بارش خفیف باران و برف در مناطق مستعد و افزایش وزش باد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره پایش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پس از عبور این سامانه بارشی به تدریج طی امروز، کاهش دمای کمینه مورد انتظار است.

 

بهره مند با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه جو استان پایدار خواهد بود، ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنج شنبه با عبور موج دوم بارشی به جو استان، بارش برف و باران و افت محسوس دما قابل پیش بینی خواهد بود.

 

وی گفت: به لحاظ دمایی در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی گراد گرم ترین، و یاسوج با کمینه دمای یک درجه سردترین نقطه استان است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: افت محسوس دما وزش باد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد برف و باران کهگیلویه و بویراحمد جو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان