Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه زیر را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در پی انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه زیر را منتشر کرد:

مدیر فعلی این حوزه دارای سابقه حدود ۳۰ سال کار در مسئولیت‌های کارشناس امور شهر، مسئول تخلفات شهرداری منطقه پنج، مسئول تخلفات منطقه سه، مسئول تخلفات منطقه هشت، رئیس اداره هماهنگی اجرائیات شهرداری، مسئول امور شهر منطقه ۲، رئیس اداره امور پایانه ها بوده و در این حوزه بسیار با تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وی یکی از کارکنان زحمتکش و خوشنام شهرداری با سوابق ایثارگری و رزمندگی جنگ تحمیلی نیز است.

مدرک تحصیلی مدیر حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» دیپلم است که با توجه به سابقه ایثارگری و طبق قانون یک مقطع بالاتر محاسبه می شود.

انتخاب وی ناشی از احترام به تجربه ای که طی سالهای متمادی کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری کسب کرده و در راستای ارج نهادن به افراد با سابقه و با تجربه در شهرداری شیراز است. همچنین اعطای مسئولیت شغلی به کارگران قراردادی منعی ندارد، شهرداری شیراز از ظرفیت ایشان در مسیر خدمت رسانی به شهروندان استفاده کرده است.

اشتغال در حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» با توجه به حساسیت شغلی و شرح وظایفی مثل رفع سد معابر، پیشگیری از تخلفات ساختمانی، ساماندهی موضوع تکدی گری و ... نیازمند تجربه و مهارت کاری بسیاری است که با چندین سال فعالیت در این حوزه کسب می شود.

خاطر نشان می شود، پیش از این اخباری مبنی بر اینکه مدیر مذکور، دارای مدرک زیر دیپلم است در برخی خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شده بود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدور جوابیه شهرداری شیراز فضای مجازی شیراز پیشگیری و رفع تخلفات شهری یکی از کارکنان شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد