Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 1000 قرص نان با حضور نماینده سازمان تبلیغات دیشموک در روستاهای ریزک، چندار و رودریش توزیع گردید.

حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته با بیان اینکه فاطمه الگوی مناسبی است برای بانوان است اظهار کرد: به مناسبت شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) 1000قرص نان در روستاهای اطراف دیشموک با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در تمام روستاهای اطراف دیشموک برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در دیشموک گفت:تسبیحات حضرت زهرا(س) ، مصحف فاطمه و خطبه فدکیه بخشی از میراث معنوی حضرت فاطمه است و مصحف فاطمه بهترین کتابی است که شامل سخنانی که فرشته الهی به او الهام کرده و امام علی(ع) آنها را نوشته است به مردم توصیه می‌کنم جهت شناختن هر چه بهتر بانوی اسلام تهیه و استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: نذری دادن در این ایام شامل برکات زیادی است که انسان در زندگی خود از این برکات بی‌نصیب نخواهد ماند.


 

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت نان اسلام بانوان حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)