Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توییتری نوشت: «اگر گشت‌زنی B-52H با هدف ارعاب یا هشدار به ایران است شما باید آن میلیاردها دلار را برای سلامت مالیات‌دهندگان خود خرج می‌کردید.

در حالی که ما بیش از 200 سال است که جنگی را آغاز نکرده‌ایم اما درباره درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط از دوستان صمیمی‌تان  که از صدام حمایت کردند بپرسید.»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محمدجواد ظریف بمب افکن های آمریکا بمب افکن های آمریکایی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که واشنگتن از کانال‌های دیپلماتیکش استفاده کرده تا از تهران بخواهد به اسرائیل اجازه دهد که یک حمله نمادین برای حفظ تصوریش انجام دهد و تهران نیز به آن پاسخ ندهد.

به گزارش همشهری‌آنلاین یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.

این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradle گفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله‌ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن‌ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».

وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

tags # اسرائیل سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • شلیک به قلب مهاجم