Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان کسی را در استان سمنان نگرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز جمعه تعداد جانباختگان این بیماری در استان همچنان ۸۷۶ نفر باقی ماند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۲۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر امروز یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۲۱ هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، ۸۷ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و ۱۵ هزار و ۲۰۵ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۶ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۷۱۹ مورد مثبت بیماری کووید١٩ بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۷ الی ۲۸ دی ماه) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۳۱۷ نفر رسید و ۱۱ هزار و ۴۰۲ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به سه هزار و ۶۳۲ نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۵ نفر فوت شدند.

شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور روز یکشنبه در مورد آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران گفت: با فوت ۸۶ ‌بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۶ هزار و ۸۰۳ ‌نفر رسید.

سیما سادات لاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۸ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶  هزار و  ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و  ۵۲۳ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۰ هزار و  ۴۱۱ نفر رسید./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ ساعت گذشته استان سمنان نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اضافه کرد: از امتیازات این کنفرانس نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بوده و از محور‌های این همایش می‌توان به راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر متذکر شد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مددکاری اجتماعی و رفتار‌های غیرقانونی، آسیب‌شناسی و مداخلات اختلالات روانی، پیشگیری و ارتقای سلامت روان و سایر زمینه‌های مرتبط با روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی از دیگر محورهای نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت است.

حیدری تبیین کرد: در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت برنامه‌ریزی برای سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد انجام شده و دوره گذشته این همایش که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، مورد استقبال پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار گرفت و بیش از ۲۲۰ مقاله در محور‌های همایش به دبیرخانه واصل شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت تا ۷ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • رئیس‌جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیس جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»