Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش یزدانی مدت هاست که به دلایل غیر فنی از ترکیب استقلال دور شده است. حالا شاید بازی با تراکتور فرصت مناسبی برای بخشش این بازیکن از سوی فکری باشد. فرصتی که یزدانی در صورت قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم باید به بهترین شکل از آن استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مدافع استقلال امیدوار است فردا برای بازی با تراکتور با بخشش از سوی سرمربی این تیم روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش یزدانی امیدوار است بعد از مدت ها نیمکت نشینی در بازی با تراکتور فرصت بازی کردن پیدا کند.

سیاوش یزدانی بازیکنی است که هفته های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما یک اتفاق در اصفهان باعث شد این بازیکن دیگر هرگز از سوی فکری به بازی گرفته نشود، جایی که مدافع استقلال برای بازی برابر ذوب آهن شبانه اردوی استقلال را ترک کرد و اگر وساطت وریا غفوری نبود، محمود فکری او را از تیم کنار می گذاشت.

هرچند محمود فکری هیچ واکنش رسمی به رفتار سیاوش یزدانی نداشته اما با وجود اینکه این بازیکن مدت ها است به شرایط ایده آل بازی رسیده، او بعد از بازی با ذوب حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال به میدان نرفته است.

با این حال با توجه به اینکه گفته می شود عارف غلامی در بازی برابر تراکتور نیمکت نشین خواهد شد، باید دید آیا فکری به سیاوش یزدانی بعد از هفته ها فرصت بازی می دهد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سیاوش یزدانی استقلال ذوب آهن وریا غفوری محمود فکری عارف غلامی استقلال تراکتور ذوب آهن سیاوش یزدانی عارف غلامی لیگ برتر محمود فکری وریا غفوری سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227874 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • بازی جنجالی تراکتور ۳-۰ شد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟