Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:53:56 GMT

آژاکس، فاتح نبرد بزرگ لیگ هلند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۰۲۵

آژاکس امروز موفق شد در حساس ترین دیدار هفته در لیگ هلند با یک گل فاینورد را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، جدال آژاکس مقابل فاینورد به عنوان دو ضلع از سه ضلع قدرت فوتبال هلند همیشه از اهمیت و حساسیت فراوانی در این کشور برخوردار است و مسابقه امروز دو تیم به دلیل شرایط جدول از همیشه مهم تر شده بود.

 

دو تیم آژاکس و فاینورد از 15 دیدار ابتدایی خود موفق به کسب 35 امتیلز شده بودند و هر تیمی در بازی امروز برنده می شد عنوان قهرمان نیم فصل لیگ هلند را به خود اختصاص می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژاکس بازی را بهتر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 22 و روی پاس سباستین هالر و ضربه گراون برچ به گل اول دست یافت.

 

در ادامه تلاش فاینورد برای جبران نتیجه ای نداشت و در نهایت در با همان یک گل به برتری دست یافت. البته ویتسه آرنهم و آیندهوون نیز شرایط خوبی در جدول داشته و می توانند در نیم فصل به مدعی قهرمانی تبدیل شوند.

 

 

 

آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس